Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر که با انتخاب مربیان تیم‌ها صورت گرفت، نشان می‌دهد تیم فوتبال امید از پتانسیل خوبی برخوردار است. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم تیم فوتبال امید که برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 آماده می‌شود نتایج خوبی در دو مسابقه اخیر برابر ازبکستان کسب نکرد و در خصوص شرایط این تیم تحلیل های مختلفی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود بررسی بازی‌های لیگ برتر نشان می‌دهد تیم المپیک بازیکنان شایسته‌ای در اختیار دارد که هرکدام می‌توانند مهره‌های تاثیرگذاری در مسیر عبور از این طلسم باشند.

در تیم منتخب هفته سوم بازی‌های لیگ برتر که خبرگزاری تسنیم با پرسش از مربیان تیم‌های لیگ برتری آن را منتشر کرده، اسامی بازیکنانی مثل امیرحسین حسین‌زاده، هافبک گلزن و تکنیکی سایپا، امید نورافکن مدافع و هافبک سپاهان و همچنین مهدی قائدی مهاجم استقلال دیده می‌شود که زننده تنها گل آبی‌پوشان در این هفته بود و این مسئله نشان دهنده کیفیت قابل توجه بازیکنان تیم امید است.

به این اسامی نام نفراتی مثل رضا جبیره، مهاجم صنعت نفت، امیر روستایی از پرسپولیس، خرم‌الحسینی هافبک ماشین سازی تبریز و حتی شکاری، مسلمی پور و آقاجانپور را اضافه کنید. همچنین مهدی‌خانی که به تازگی راهی لیگ کرواسی شده یا یونس دلفی که در بلژیک بازی می‌کند یا صیادمنش که در ترکیه حضور دارد. در واقع باید گفت فهرست بازیکنان تیم امید و عملکرد این نفرات بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

بازیکنانی مثل عارف آغاسی و حبیب فرعباسی که در فهرست‌های اخیر تیم امید جایی نداشتند هم  در فولاد و نفت مسجد سلیمان به صورت ثابت بازی می‌کنند و عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر فوتبال

 

R1015135/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر