Web Analytics Made Easy - Statcounter

نانکلی ، از حضور بیش از ۱۶۵ هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی در مدارس استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

«یاسر نانکلی» با اشاره به اهمیت دوران ابتدایی  به خبرنگار شبستان در همدان گفت: دوره ابتدایی از مهم ترین دوره های تحصیلی دانش آموزان به شمار می رود و به همین دلیل شالوده شخصیت و آینده دانش آموز به لحاظ تربیتی و آموزشی در آن شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  معاون آموزش ابتدایی استان همدان بر توانمند سازی نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: آموزش نیروی انسانی و توانمندسازی معلمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که تمامی معلمان سطحی از آموزش را طی کنند.

 

وی همچنین بر ارتقاء آموزه های قرآنی و انس دانش آموزان با مفاهیم قرآنی تاکید و اظهار داشت:‌ دوران ابتدایی بهترین زمان برای انس بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم است.

 

  معاون آموزش ابتدایی استان همدان افزود: براساس اهداف و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  برنامه ریزی های لازم برای آغاز سال تحصیلی جاری با کمک کارشناسان و مدیران مدارس انجام شده است.

 

نانکلی  یادآور شد:  امسال بیش از 165 دانش آموز دوره ابتدایی استان در کلاس های درس  حضور خواهند یافت.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا عاشورای حسینی ماه محرم عزاداری محرم مسجد طراز اسلامی نماز ظهر عاشورا اربعین حسینی استان بوشهر خبرگزاری شبستان ورود دانش آموزان دوران ابتدایی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود