Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی امینی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که این تیم در بازی با شاهین بوشهر به حقش که گرفتن سه امتیاز بود، نرسید. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تساوی یک - یک تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی در گرمای بوشهر واقعاً برای ما سخت بود و شرجی بودن هوا به شدت اذیت‌مان می‌کرد، ولی با این حال بازی بسیار خوبی را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این بازی کاملاً مستحق برد بودیم، ولی به حق‌مان نرسیدیم. گل شاهین روی یک اتفاق به ثمر رسید و آنها هیچ موقعیتی نداشتند ولی پیکان چند فرصت خوب را از دست داد و متاسفانه با بدشانسی به حقمان نرسیدم.

دروازه‌بان پیکان در پاسخ به این پرسش که «آیا روی گل شاهین بوشهر مقصر نبود؟»، عنوان کرد: همه دیدند که توپ بعد از برخورد به مدافع تیم ما چگونه تغییر مسیر داد. شدت ضربه بازیکن شاهین هم محکم بود و بعد از برخورد با بازیکن ما طوری تغییر مسیر داد که روی این گل کاری از دست من ساخته نبود. من بدنم را خیلی کش دادم و اگر آن توپ را می‌گرفتم واقعا یکی از واکنش‌های خوبم می‌شد، ولی متأسفانه هر چقدر تلاش کردم به توپ نرسیدم.

امینی در ارتباط با اینکه گل پیکان روی اشتباه داور و اعلام ضربه کرنر به سود این تیم به ثمر رسید، تصریح کرد: اشتباهات داوری برای همه‌ی تیم‌ها وجود دارد و هر تیمی ممکن است از این اشتباهات سود یا ضرر کند.

وی درباره عملکرد ضعیف پیکان در شروع لیگ و آینده این تیم خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم و مطمئن باشید که نتایج خوبی هم خواهیم گرفت. پیکان بازیکنانی باکیفیت و کادر فنی باتجربه دارد و قطعاً نتایج خوب تیم ما هم آغاز خواهد شد.

اسیدپاشی در رختکن پیکانی‌ها در بوشهر/ ویسی میهمان‌نوازی کرد + عکس

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز تیم های پرسپولیس و پیکان یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی برگزار کردند. هر دو تیم با بازیکناین که در بازی روز گذشته به میدان نرفته بودند یا کمتر در زمین حضورداشتند این دیدار تدارکاتی را انجام دادند و در نهایت شاگردان اوسمار با یک گل پیکان را شکست دادند.

تک گل سرخپوشان را محمد بادپا به ثمر رسانده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد
  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم