Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@15:49:15 GMT

طرح جدید فروش اقساطی محصولات " ایران خودرو"

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۰۳۵

طرح جدید فروش اقساطی محصولات ' ایران خودرو'

به گزارش اکوفارس، طرح فوری محصولات ایران خودرو از ساعت 11 چهارشنبه 27 شهریور در وبسایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir آغاز خواهد شد.در این طرح خودروهای "دنا پلاس" و"سمند ال ایکس"به صورت اقساطی به فروش می رسد.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روش فروش صرفا" مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک های طرح " سامانه صیاد " را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

ضمنا" چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا" از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و ...) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد.

همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک ها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی های محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

جدول فروش به شرح زیر است:

        

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه های نوروزی صنایع دستی در سطح استان خبر داد.

امین کوگانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برپایی بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی در ۱۷ نقطه استان، اظهار کرد: در این بازارچه ها صنایع دستی و سوغات استان کرمانشاه در ۱۷۵ غرفه و ۵۹ سیاه چادر به گردشگران و میهمانان نوروزی عرضه می شود. 

وی افزود: خوشبختانه طی روزهای گذشته استقبال بسیار خوبی از بازارچه های نوروزی صنایع دستی استان شده، بگونه ای که تاکنون بیش از پنج میلیارد تومان فروش داشته اند. 

معاون صنایع دستی استان اضافه کرد: باتوجه به استقبال گسترده گردشگران نوروزی از این بازارچه ها و به مناسبت ماه مبارک رمضان و ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در نظر داریم محصولات بازارچه های نوروزی صنایع دستی و سوغات را در سطح استان با تخفیف ویژه به گردشگران و میهمانان نوروزی عرضه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس تمام محصولات عرضه شده در بازارچه های نوروزی صنایع دستی وسوغات استان با تخفیف ۲۰ درصدی به گردشگران عرضه خواهد شد. 

کوگانی یادآور شد: تخفیف محصولات بازارچه های نوروزی صنایع دستی و سوغات استان از امروز(هفتم فروردین) آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. 

وی در پایان با بیان اینکه برپایی بازارچه های صنایع دستی به معرفی هرچه بیشتر هنرهای دست ساز هنرمندان صنعتگر کرمانشاهی کمک کرده، افزود: همچنین با توجه به اینکه هنرمندان صنعتگر استان در فصل زمستان از نظر فروش محصولات خود دوره رکودی را پشت سر گذاشته اند، خوشبختانه بازارچه های نوروزی صنایع دستی کمک کرده تا آمار فروش خوبی داشته باشند که بخشی از آن رکورد را جبران خواهد کرد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • معاون وزیر نفت : در مرز‌های کشور گازوئیل لیتری ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد/ بارنامه جعلی صادر می‌شود، بدون اینکه باری جابه‌جا شده باشد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • فروش ۶ میلیاردی صنایع‌دستی فارس از بازارچه‌های نوروزی
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار
  • سوءاستفاده مشتریان خارجی از وضعیت فروش نفت ایران