Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

لوچانو موجی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس از مائوریتزیو ساری به خاطر تلاش برای توجیه بازی ضعیف تیمش در خانه فیورنتینا در هفته سوم سری A با بهانه‌ گرمی هوا انتقاد کرد و به آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به خاطر پاسخش به ادعای سرمربی سابق ناپولی حق داد.

ساری پس از تساوی بدون گل روز شنبه یوونتوس در فلورانس که در آن تیم تورینی بدترین بازی فصلش را انجام داد و خوش‌شانس بود که بازی را نباخت، به گرمای شدید هوا اشاره داشت و از انتخاب ساعتی نامناسب برای برگزاری این مسابقه گلایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به ادعای ساری پاسخ داد و به طور کنایه‌آمیزی او را به آرامش دعوت کرد و گفت که دلیل نگرانی همتایش در یوونتوس را نمی‌داند، چون او تیم قدرتمندی در اختیار دارد. او همچنین اشاره‌ای غیرمستقیم به شکایت‌های مشابه ساری در زمان مربیگری‌اش در ناپولی داشت.

بهانه‌هایی که ساری آورد به مذاق لوچانو موجی رئیس سابق یوونتوسی‌ها هم خوش نیامده است. او در این باره به رادیو پونتو نووی ایتالیا گفت: ساری عادت دارد که همیشه دنبال بهانه باشد. این خصلتش را هم هر جایی که رفته، حفظ کرده است. داشتن چنین رویکردی برای فوتبال مضر است و شیوه‌ای که کونته به او پاسخ داد هم درست بود. من همیشه فکر می‌کردم که شیوه بازی یوونتوس تغییر می‌‌کند. گاهی اوقات لازم است که بازیکنان را عوض کنید، کاری که ساری انجام نداد.

 

موجی افزود: یوونتوس قهرمانی بزرگ است که در لحظه از بازی می‌تواند سرنوشت مسابقه را به نفع خودش تغییر دهید، اما سبک بازی این تیم تغییر نخواهد کرد. آلگری از این تیم رفت چون دوره‌اش به سر رسیده بود چون باشگاه می‌خواست که تیم با یک شیوه جدید بازی کند که در آن همه هجومی باشند.

رئیس 82 ساله سابق یوونتوس درباره رقبای اصلی این تیم در کورس قهرمانی فصل جاری سری A تأکید کرد: به نظر من ناپولی و اینتر، امسال نزدیک‌ترین رقبای یوونتوس هستند. ناپولی خودش را تقویت کرده است و یک مربی فوق‌العاده دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: آنتونیو کونته یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در حالی عصر امروز طی یک دیدار دوستانه مقابل فولادنوین اهواز قرار گرفت که حاشیه جالب این بازی دوستانه به حضور رضا نوروزی مهاجم سابق تیم ملی بود.

نوروزی که در فصل 89-90 موفق شد 24 گل با پیراهن فولاد به ثمر برساند و عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست بیاورد، امروز در زمین تمرینی فولاد حضور یافت و تماشاگر بازی دوستانه و درون خانوادگی بود

مهاجم محبوب فولادی‌ها رکورددار گلزنی در طول یک فصل از لیگ برتر در طول تاریخ محسوب می‌شود؛ هیچ بازیکن دیگری با رکورد 24 گل زده در طول یک فصل عنوان آقای گلی لیگ را به دست نیاورده است.

نوروزی که چند سالی است در رشته پرورش اندام فعالیت دارد و عناوین و افتخارات مهمی هم به دست آورده، امروز دوباره در زمین چمن رویت شد. او که همراه حسن هوری دروازه‌بان سابق فولاد و سرمربی کنونی فولادنوین به محل برگزاری بازی دوستانه قرمزپوشان اهوازی رفته بود، مورد استقبال هم‌تیمی های سابق خود قرار گرفت.

عکاس: محمدحسین عامری

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم