Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه‌قضائیه درباره جوسازی دو نماینده مجلس در ماجرای خودسوزی سحر خدایاری گفت: منتظر اقدام جدی از سوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هستیم؛ اگر اقدام نشود یا اقدام انجام شده موثر نباشد، دادسرا، اقدام قضایی لازم را انجام می‌دهد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در ادامه دهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن گفت: پرونده منتهی به صدور کیفرخواست و به دادگاه ارسال شده و برخی وجوه نیز به مالباختگان مسترد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت پرونده کارگران هفت تپه گفت: رای صادره در این پرونده قطعی نیست و سیاست کیفری هم اعلام شده و قرار است در مرحله تجدیدنظر بر اساس سیاست کیفری ابلاغی در این پرونده تصمیم‌گیری شود. گاهی اوقات مطالب طور دیگری منعکس و در ذهن افراد جامعه جا می‌افتد. در این پرونده از مجموعه 8 متهم پرونده دو یا سه کارگر بودند و بقیه کارگر نیستند و هیچ ربطی هم به حوزه کارگری ندارند.

سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه خبر بازداشت دو تن از مدیران سازمان اوقاف و از نزدیکان رئیس سازمان صحت دارد یا خیر اظهار کرد: در توضیحات اول صحبتم اشاره کردم که در بازگشت اموال به بیت‌المال، بخشی منابع طبیعی و  جهاد کشاورزی و بخشی هم موقوفات است.  اراده ما احقاق حق و دفاع از حق و اجرای عدالت است و اوقاف یکی از مصادیق آن است اما در ارتباط با اشخاصی که اشاره شد، آنچه خبر دارم در این موضوع بازداشتی به ما گزارش نشده است. البته در خود اوقاف سال گذشته پرونده‌ای تشکیل شد که متهمان آن روحیان بودند و پرونده در دادگاه ویژه روحانیت است.

اسماعیلی در پاسخ به سوال دیگری درباره موج رسانه‌ای ایجاد شده در خصوص خودسوزی یک دختر جوان و خبرسازی صورت گرفته از سوی سایت خبری خبرآنلاین و حمایت دو تن از نمایندگان و تشویش اذهان عمومی و اینکه قوه‌قضائیه آیا در این ماجرا با اقدام‌کنندگان برخورد می‌کند یا خیر گفت: انتظار اولیه اصلاح روند توسط خود این اشخاص و مراکز است و بعد هم پیگیری و اقدام قانونی از ناحیه هیئت نظارت بر مطبوعات و هیئت نظارت بر رفتار نمانیدگان هستیم. منتظر اقدام جدی آنها هستم و اگر اقدام نشد یا موثر ندانستیم دادسرا نسبت به اقدام قضایی خود پیگیری لازم را به عمل می‌‌آورد.

دستور رسیدگی سریع به کلاهبرداری خانوادگی از 8 بانک در مرحله تجدیدنظردرخواست دادگاه از دولت برای ارائه اسناد درباره ادعاهای متهمان پرونده عراقچیدستور رئیس قوه‌قضائیه فقط به پرونده هفت تپه اختصاص نداردرئیسی لیست اموال خود و خانواده‌اش را به رهبر انقلاب اعلام کرداسماعیلی: توقیف 3 هزار میلیارد تومان اموال یکی از بزرگترین بدهکاران بانکیاسماعیلی: شناسایی و وصول 4 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در 5 ماهسخنگوی قوه‌قضاییه: لایحه تأمین امنیت زنان به دولت ارسال شد+ جزئیات لایحه

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دادستان تهران پروانه سلحشوری علی مطهری قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادستان تهران پروانه سلحشوری علی مطهری قوه قضائیه دادستان تهران پروانه سلحشوری علی مطهری قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان

مریم رضاپور در تشریح عملکرد معاونت غذا و دارو در حوزه ملزومات پزشکی اظهار کرد: اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت با اهداف نظارت بر عملکرد بیمارستان‌ها، پیگیری کمبود ملزومات و تجهیزات پزشکی 
نظارت و بازرسی از اصناف و شرکت‌های توزیع کننده تجهیزات
گشت مشترک با سایر سازمان‌ها و نهاد‌های بازرسی فعالیت می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی واحد‌های تولیدی استان جهت رعایت ضوابط و الزمات در سال ۱۴۰۲ فعالیت‌های خود را ادامه داد.
مدیر اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو، تعداد پرونده‌های بررسی شده در سامانه احراز صلاحیت عمومی ۱۷ پرونده، احراز مسئول فنی ۱۵ پرونده، احراز ثبت شعبه ۱۹ پرونده و تمدید مجوز را ۳ پرونده عنوان کرد.
تعداد بازدید از عرضه کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات ثبت نشده در سامانه ۹ مورد، تعداد بازدید گشت مشترک ۴ مورد
تعداد بازدید منجر به کشف قاچاق ۲ مورد تعداد بازدید تولیدی‌های تجهیزات پزشکی ۴ مورد، تعداد بازدید انبار‌های جدید ۱۰مورد
که در مجموع ۱۲۳ بازدید صورت گرفته است.
رضاپور، همچنین تعداد اقلام قاچاق ۱۰۸۴۶ عدد، تعداد شکایات حضوری، کتبی، و تلفنی ۱۲ عدد، تعداد کل اقلام اجبار به اصالت سنجی کشور ۴۰۰ عدد بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هشدار اقبال لاهوری از تمدن مغرب زمین به ما
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس