Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بختیار رحمانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت‌آبادان گفت: مشکلات مالی برای ما دردسرساز شده است و بچه‌ها چند ماه می‌شود حقوقی دریافت نکرده‌اند. تاریخ انتشار: 12:48 - 26 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۳۳۵

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شکست تیم صنعت نفت‌آبادان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: نیمه اول سوار بر بازی بودیم و صاحب موقعیت‌های خوبی هم شدیم اما نتوانستیم از آنها به درستی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس از تک موقعیت خود به نحو احسن استفاده کرد و سه امتیاز را کسب کرد.

وی ادامه داد: روی اشتباه گل خوردیم و هر کسی می‌تواند در بازی اشتباه کند. دروازه‌بان خوبی داریم و کنار آن تیم ما بسیار جوان است. در این مدت مشکلات مالی برای ما دردسرساز شده است، چند ماه می‌شود که بچه‌ها حقوقی دریافت نکرده‌اند و حتی تکلیف خود من هم مشخص نیست.

بازیکن تیم صنعت نفت‌آبادان تصریح کرد: از آنجایی که تیم خوب و جوانی در اختیار داریم اگر مشکلات مالی نباشد مطمئن باشید خیلی خوب می‌توانیم در مسابقات نتیجه بگیریم.

رحمانی در پایان در پاسخ به این سوال که مسئولان وزارت نفت اعلام کرده‌اند پولی به تیم‌های تحت پوشش این وزارت‌خانه پرداخت نمی‌شود، گفت: فعلا که مسئولان وزارت نفت تیمداری می‌کنند و با نام این تیم در مسابقات شرکت کرده‌ایم. امیدوارم عیسی‌زاده راه حلی پیدا کند تا بتوانیم پول دریافت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بختیار رحمانی پرسپولیس لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم

بهرام رضاییان در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون شایعه شکایت مهدی رحمتی از باشگاه فولاد اظهار کرد: با توجه به شرایط با او مذاکره کردیم و پیش قراردادی با هم داشتیم که او بعد از بررسی اعلام کرد یکسری بند‌ها باید از قراردادش حذف شود. 

وی افزود: او با آقای عارف‌نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام داد. من با آقای عارف‌نیا صحبت کردم که گفتند قرارداد و پیش قراردادی را به ایشان دادیم. آقای رحمتی گفتند به شما خبر می‌دهم و بعد برای جلسه‌ای رفتند تهران، اما تاکنون نه شکایتی دست ما رسیده و بحثی نبوده است. من خودم با آقای رحمتی صحبت کردم؛ و فکر می‌کنم چیز خاصی نبوده است.

مدیرعامل فولاد در خصوص اینکه چرا امسال وضعیت این تیم در حد فاجعه بوده است گفت: در این مورد دلایل زیادی وجود دارد. ما دنبال راهکار و برون رفت از این شرایط هستیم تا در این شش بازی امتیازات لازم را بگیریم. با کمک خداوند، حمایت هواداران و تلاش بازیکنان خوبی که داریم باید بتوانیم امتیاز لازم را بگیریم. شخصا در این خصوص دغدغه ندارم و به آقای ویسی و بازیکنانمان اعتقاد دارم. بازیکنان ما شرایط را درک و لمس کردند. همه حمایت‌ها را از تیم انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تیم را در لیگ حفظ کنیم.

رضاییان در خصوص فسخ قرارداد مارتینز با فولاد و دلایل این موضوع گفت: او درباره قرارداد با مارتینس گفت: نمی‌خواهم دوباره به گذشته برگردم. همیشه فولاد خوزستان را در بالای جدول دیدیم. اما به نظرم مشکلاتی وجود داشت، شاید از نظر من فولاد خوزستان اول فصل شاید هیچگونه بدنسازی را انجام نداد. بعد از آن مارتینز بیست روز تعطیلی تمرینات را اعلام کرد. به او گفتم تعطیلی تمرین به تیم ضربه می‌زند ولی او گفت من برنامه دارم. بعد از نیم فصل برگشتیم و در آبادان بازی برگزار کردیم و باختیم. همان زمان اعضای هیات مدیره و من به این جمع بندی رسیدیم که از آقای مارتینز از تیم جدا شود.

وی در خصوص اینکه حضور او در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و باشگاه فولاد به صورت همزمان، مشکلی برای کار‌های باشگاه ایجاد نمی‌کند گفت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است. به عنوان مدیرعامل یک باشگاه در هیات رئیسه فدراسیون انتخاب شدم. مواردی که دوستان این روز‌ها در فضای رسانه‌ای ذکر کردند شامل حال من نمی‌شود. بعضی از دوستان در هیات‌های فوتبال با فدراسیون قرارداد مالی دارند و خود آقای تاج هم به درستی به این موضوع اشاره کرد که نباید افراد با قرارد‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. این موضوع شامل اعضای هیات رئیسه نمی‌شود. علیرغم این من که الان اینجا و در باشگاه فولاد هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره جذب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد گفت: ویسی جزو افتخارات استان خوزستان و جزو کسانی است که قهرمانی لیگ را برای استان به ارمغان آورده است. زمانی که وارد پروسه انتخاب سرمربی شدیم، او در آبادان بود. ما گزینه‌هایی داشتیم که به هر طریقی نتوانستیم با آنها قرارداد ببندیم. اینکه بخواهم بگویم در خصوص انتخاب سرمربی تعلل شد واقعا اینگونه نیست. من با هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان و خود محمدی ربیعی به توافق رسیدیم و مذاکراتمان را انجام دادیم و من از اینجا راهی اصفهان شدم تا کار را نهایی کنم که روز آخر کارخانه ذوب آهن کارشکنی کرد و مانع کار شد. وگرنه ما بخواهیم در انتخاب مربی تعلل کنیم اینگونه نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است