Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که مذاکرات لازم برای هماهنگ‌کردن دستگاه‌های متولی مختلف در راستای فراهم سازی بستر لازم برای سفر زائران اربعین انجام شده و در این راستا نه تنها قیمت بلیط قطار افزایش نخواهد یافت بلکه با گران‌فروشان احتمالی برخود قاطع خواهیم کرد.

میر حسن موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: طی هفته‌ها و روزهای گذشته مذاکرات و جلسات متعددی با زیرمجموعه‌های مختلف راه‌آهن برای هماهنگ‌کردن همه در راستای قطار اربعین کرده‌ایم تا همه بتوانیم به خوبی در خدمت زائران حسینی در این روز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات هنوز به مرحله نهایی نرسیده و قطعی نشده است اما بر اساس جلسات برگزار شده قیمت بلیت قطار افزایشی برای اربعین نخواهد داشت.

وی افزود: شرکت‌های ریلی نمی‌توانند قیمت بلیت خود برای سفرهای اربعین را افزایش دهند و اگر در این زمینه آژانس مسافرتی مرتکب تخلف شد مردم شرکت راه‌اهن را در جریان قرار دهند تا با متخلف یا متخلفان برخورد جدی کنیم.

معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: مقرر شده تا مسافران را به مرزهای عراق برسانیم و نهایتا از طریق اتوبوس آن‌ها را به عراق ببریم د راین راستا شلمچه، کرمانشاه و همدان به عنوان مقاصد اصلی تعیین شده اند.

موسوی اظهار کرد: هنوز جزئیات برنامه‌های مخصوص اربعین از نظر تعداد و نوع واگن و دیگر مسائل مشخص نشده و به محض اینکه همه این مسائل نهایی شود، آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز سعید رسولی - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران - درباره برنامه این شرکت در راستای جابه‌جایی مسافران و زائران کربلا به ایسنا گفته بود: آمادگی کاملی برای راه‌اندازی قطار تهران-کربلا و قم-کربلا که سال‌های قبل هم آن را تجربه کرده بودیم، داریم و در راستای خدمت‌رسانی به زائران خارجی هم با مقامات پاکستانی مذاکراتی داشتیم و اعلام آمادگی کردیم تا بتوانیم زمینه سفر ریلی زائران این کشور را به عتبات عالیات در ایام اربعین فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعين حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم را باید برای استقبال از زائران اربعین فراهم کنیم و توقع مردم و زائران هم این است که نواقص و کمبودهای سال‌های گذشته رفع شود.

وی با اشاره به اینکه سومین سال است که کردستان میزبان زائران اربعین است افزود: این مهم افتخار بزرگی بوده و برکات آن در سطح فردی و استانی شامل منطقه شده است.

دبیر ستاد اربعین کردستان بر ضرورت استفاده از تجربیات سال‌های گذشته دستگاه‌ها برای رفع مشکلات زیرساخت و ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین تاکید کرد.

رضایی رویکرد ستاد اربعین را در سال جاری انجام فعالیت‌ها توسط خود کمیته‌ها اعلام کرد و گفت: برای اجرای برنامه‌ها باید نیم نگاهی به مریوان داشته باشیم و اقداماتی که انجام می‌شود با هماهنگی فرمانداری مریوان باشد.

وی با بیان اینکه امسال سفر زوار اربعین از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود یادآور شد: می‌طلبد، نیازهای زیرساخت و حمل و نقل به طور کامل تأمین شود.

دبیر ستاد اربعین کردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته در بحث تردد مشکل داشتیم و باید با طرف عراقی مذاکره کنیم تا مسائل حمل و نقل، محل استقرار و کرایه خودروها برطرف شود.

رضایی از دستگاه‌ها و کمیته‌های مربوط به ستاد اربعین خواست نیازمندی‌های واقعی خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها پیشنهادهای خود را برای مردمی‌تر کردن اربعین به ستاد ارائه دهند، ضمن اینکه جانمایی موکب‌ها در مرز باشماق منطقی و از روی نیاز باشد.

این مقام مسئول بر ضرورت انعکاس خدمات مردم کردستان به زائران اربعین و برکات اربعین برای مردم استان و منطقه از طریق رسانه‌ها و کمیته اطلاع رسانی تاکید کرد.

کد خبر 6081353

دیگر خبرها

  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403