Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@23:39:44 GMT

وزیر علوم به فراکسیون مستقلان مجلس می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۲۰۸

وزیر علوم به فراکسیون مستقلان مجلس می‌رود

نایب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس از حضور وزیر علوم در نشست ۳۱ شهریور این فراکسیون خبر داد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نایب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری میهمان این فراکسیون باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: (آخرین روز تابستان) فراکسیون مستقلان به منظور تبیین آخرین وضعیت دانشگاه‌های و مراکز آموزش عالی کشور در نشستی ویژه با حضور وزیر علوم این موضوعات را بحث و بررسی خواهد کرد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای این فراکسیون با توجه به نارضایتی برخی از داوطلبان از سازمان سنجش برای پذیرش در دانشگاه‌ها و همچنین تجمیع و ادغام برخی از دانشگاه‌ها و تعامل این وزارتخانه با دانشگاه آزاد سوالاتی را از وزیر علوم خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراکسیون مستقلان وزیر علوم تحقیقات و فناوری منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رعد، رئیس فراکسیون الوفاء مجلس لبنان امروز (دوشنبه) اظهار کرد: برخلاف انتظار دشمنان، ایران پاسخی قاطع به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق داد. این پاسخ غافلگیرکننده بود و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها.

وی افزود: ایران به خوبی از حجم و قدرت سامانه‌های دفاع هوایی رژیم صهیونیستی آگاه بود و می‌دانست که آن‌ها برای جلوگیری از هرگونه حمله موشکی به اهداف خود، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند. به همین دلیل، ایران از تعداد زیادی پهپاد برای فریب و مشغول کردن سامانه‌های دفاع هوایی صهیونیست‌ها استفاده کرد.

رئیس فراکسیون الوفاء مجلس لبنان تأکید کرد: در همین حین، موشک‌های دقیق ایرانی به اهداف خود رسیدند و مأموریت خود را با موفقیت انجام دادند. آن‌ها به نقطه‌ای که باید می‌زدند، ضربه زدند و دشمن را به شدت شوکه کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم