Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@08:40:48 GMT

تغییر رییس سازمان بازرسی کل کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۳۱۲

سخنگوی قوه قضاییه از انتصاب رییس جدید سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا اسماعیلی در نشست خبری امروز خود با هبرنگاران گفت: در حوزه تغییرات مدیریتی در سازمان بازرسی کل کشور، تعییرمدیریتی داریم وحجت الاسلام والمسلمین درویشیان از مدیران قدیمی و باتجربه سازمان بازرسی به عنوان رییس جدید سازمان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانند  قوه قضاییه که رییس دستگاه قضایی از درون قوه منصوب شدند رییس سازمان بازرسی  جزو مواردی است که از مجموع سازمان بازرسی انتخاب شد  که حدود ۲۰ سال مدیریت در سازمان و ده سال مدیریت استان‌های شمالی  و جنوبی و ... را داشته و جوان سازمان هستند.

 وی افزود: ضمن تشکر از زحمات اقای سراج بنا و  استفاده از تجارب ایشان به عنوان مشاور رییس قوه قضاییه  مسئولیتی برایشان  در نظر گرفته شد.

ادنتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان

پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما روز گذشته با جمعی از شاعران و نویسندگان دیدار کرد.

رئیس سازمان صداوسیما شب گذشته با جمعی از شاعران و نویسندگان کشور دیدار کرد و توجه به لزوم اعتلای فرهنگ و ادبیات غنی ایران اسلامی را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی دوره جدید صداوسیما برشمرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در این دیدار که در مجتمع ملاصدرای سازمان صداوسیما برگزار شد، مهمانان حاضر در جلسه به شعرخوانی پرداختند و دیدگاه‌هایشان را درباره موضوعات و دغدغه‌های مشترک با رئیس سازمان صداوسیما در میان گذاشتند.

پیمان جبلی دیدارهای رمضانی با اصحاب هنر و اندیشه را واجد برکات بسیار برای رسانه ملی دانست و با استقبال از برگزاری جلسات هم‌فکری و تبادل آرا میان صداوسیما و اقشار مختلف‌ نخبگانی، توجه به لزوم اعتلای فرهنگ و ادبیات غنی ایران اسلامی را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی دوره جدید صداوسیما برشمرد و از جامعه شاعران و نویسندگان کشورمان دعوت کرد با همراهی هم‌افزایانه‌شان با رسانه ملی، مددرسان این روند روبه‌جلو باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • جلوگیری از زمین خواری 3000 میلیارد تومانی در گیلان با اقدام قوه قضاییه/ خداییان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • کنفرانس بین‌المللی مهار آب در افغانستان
  • میزان تولید تخم مرغ در استان قم به ۱۳۵ هزار تن رسیده است
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • تسلیم کارزار ۱۶ هزار نفری جامعه پزشکی به قوه قضاییه