Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری مزین به نام شهید وحید اسماعیل زاده با یکهزار و ۷۵ متر مربع زیربناست که در سه طبقه ساخته شده است.

برای احداث این ساختمان ۲۰ میلیارد ریال از سوی دانشگاه هزینه شده است.

وزیر علوم همچنین کلنگ احداث تصفیه خانه مرکزی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری را با هدف باز چرخانی و استفاده مجدد از آب با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب در شبانه روز به زمین زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای احداث این تصفیه خانه ۴۰ میلیارد ریال هزینه برآورد شده است.

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با ۴ دانشکده، ۴ پژوهشکده و مرکز رشد و ۱۳۵ عضو هیات علمی ، آموزش سه هزار دانشجو را در ۱۶ رشته گرایش تحصیلی بر عهده دارد.

وزیر علوم روز گذشته سفر دو روزه اش به مازندران را با بازدید از دانشگاه جامع مازندران در بابلسر و گفت و گو با اعضای هیات علمی این دانشگاه شروع کرد. افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه ، ادای احترام به شهدای خوشنام آرمیده در پردیس آن، بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و گفت و گو با دانشجویان و اعضای هیات علمی و همچنین بازدید از دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل برنامه نخستین روز سفر دکتر غلامی بود.

وزیر علوم امروز سه شنبه هم با حضور در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری، چند طرح عمرانی این دانشگاه را افتتاح کرده و با اعضای هیات علمی و تشکل های دانشجویی آن گفت وگو می کند. بازدید از دانشگاه علم و فناوری مازندران واقع در شهرستان بهشهر در شرق مازندران و شرکت در نشست شورای اداری مازندران از دیگر برنامه های دومین روز سفر دکتر غلامی اعلام شده است.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری افتتاح طرح مازندران کشاورزی منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه‌گردی در مازندران ۲۰ میلیارد ریال صنایع دستی فروخت

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از فعالیت ۱۱ کارگاه صنایع‌دستی در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: تمامی این کارگاه‌ها برای بازدید گر شگران و مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

او با اشاره به تنوع کارگاه‌ها در رشته‌های مختلف صنایع‌ دستی خراطی، سفالگری سنتی، چادرشب‌بافی، چرم دست‌دوز، نمدمالی، جاجیم و گلیج، جاجیم راه راه و بافته‌های داری، افزود: این کارگاه‌ها براساس تنوع و کیفیت کالا در شهر‌های زاغمرز، بهشهر، چهاردانگه ساری، بابل، آلاشت، چالوس، تنکابن و رامسر انتخاب شده است.

ایزدی گفت: در نوروز ۱۴۰۳ تا تاریخ هشتم فروردین حجم قابل توجه گردشگران از کارگاه‌های صنایع‌دستی استان قابل توجه بود و از این بازدید ۲۰ میلیارد ریال فروش صنایع‌دستی نصیب صنعتگران و هنرمندان این کارگاه‌ها شده است.

او بازدید از کارگاه‌های نمدمالی رامسر و دیدن تنیدن نمد و ذوق چیدمان پشم‌های رنگارنگ بر زمینه نمد را یکی از جاذبه‌های بیاد ماندنی برای گردشگران مازندران برشمرد و افزود: نمدمالی در روستا‌های رامسر خصوصا روستای جواهرده از شهرت بسیاری برخوردار است و یکی از روستا‌های هدف گردشگری است که درفصول مختلف به علت جغرافیا و اقلیم مناسبش پذیرای گردشگران بسیاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این مطلب که مازندران دارای دو شهر و دو روستای ملی صنایع‌ دستی است که در شورای راهبردی صنایع‌دستی کشور به ثبت رسیده است، گفت: کارگاه‌گردی فرصتی مناسب برای صنعتگران صنایع‌دستی رقم زد تا هنرشان را درگوشه و کنار این استان سرسبز و زیبا به نمایش بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کارگاه‌گردی در مازندران ۲۰ میلیارد ریال صنایع دستی فروخت
  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • ۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران
  • اعزام ۲ مصدوم انفجار گاز در نوشهر با بالگرد به مرکز مازندران
  • آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل