Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه‌قضائیه از احضار برخی مدیران مقصر در سیل گلستان به هیئت تخلفات اداری و مراجع قضایی خبر داد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در ادامه دهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوال دیگری درباره رسیدگی به اتهامات 11 نفر از مدیران استان گلستان در سیل اخیر اظهار کرد: در همه استان‌ها که وقوع سیل داشتین، بررسی‌های کارشناسی انجام شد و اشخاصی که در بررسی‌ها مقصر شناخته شدند، احصا شده و جمعی از مدیران به هیئت تخلفات و جمعی نیز در استان‌های مختلف از جمله گلستان به مراحع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه تغییرات مدیریتی در سازمان بازرسی کل کشور تغییر مدیریتی داریم و حجت‌الاسلام درویشیان از مدیران سازمان بازرسی به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد.بنای قوه‌قضائیه استفاده از تجربیات آقای سراج است و در وضعیت فعلی به عنوان مشاور رئیس قوه‌قضائیه منصوب شدند.

اسماعیلی: توجیه مسئولان درباره حذف عنوان شهید از خیابان‌ها قانع‌کننده نبودهشدار اسماعیلی به هیئت‌نظارت مجلس درباره ادعاهای مطهری و سلحشوریدرخواست دادگاه از دولت برای ارائه اسناد درباره ادعاهای متهمان پرونده عراقچیدستور رسیدگی سریع به کلاهبرداری خانوادگی از 8 بانک در مرحله تجدیدنظردستور رئیس قوه‌قضائیه فقط به پرونده هفت تپه اختصاص نداردرئیسی لیست اموال خود و خانواده‌اش را به رهبر انقلاب اعلام کرداسماعیلی: توقیف 3 هزار میلیارد تومان اموال یکی از بزرگترین بدهکاران بانکیاسماعیلی: شناسایی و وصول 4 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در 5 ماهسخنگوی قوه‌قضاییه: لایحه تأمین امنیت زنان به دولت ارسال شد+ جزئیات لایحه

انتهای پیام/

 

 

R1332/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استانداری گلستان قوه قضائیه سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری گلستان قوه قضائیه سیل استانداری گلستان قوه قضائیه سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهرضا، فردی که به صورت غیر مجاز اقدام به نگهداری، پرورش، خرید و فروش حلزون می‌کرد، با استناد به بند ج ماده ۱۰ و هفت قانون شکار و صید مواد یک و هشت قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و تبصره یک ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به مرجع قضائی معرفی شد.

تعداد حلزون‌های مربوط به این تخلف به بیش از صد هزار عدد می‌رسید که با تشکیل و ارجاع پرونده، موارد تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086728

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان