Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، به تشریح وضعیت رتبه‌ها و همچنین جدول زمان‌بندی حضور نمایندگان استان فارس در مرحله كشوری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف پرداخت و گفت: 12 نفر ازنمایندگان فارس در دو بخش بانوان و آقایان در این مرحله از مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با یادآوری اینكه مرحله مقدماتی مسابقات كشوری قرآن در بخش آقایان در ماه گذشته در شهر مقدس قم برگزار شد، افزود: نمایندگان استان فارس در این مرحله معرفی شدند.
جلالی با بیان اینكه مرحله نهایی مسابقات كشوری قرآن در بخش آقایان طی روزهای 6 تا 10 مهرماه امسال در اصفهان برگزار خاوهد شد، گفت: در رشته دعاخوانی 9 نفر از مرحله مقدماتی به مرحله فینال راه پیدا كردند كه حمیدرضا اسكندری به عنوان نماینده استان فارس حائز رتبه نخست میان این 9 نفر شد و مسابقات فینال این رشته در تاریخ 7 مهرماه از ساعت 8:30 برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار كرد: در رشته قرائت ترتیل، 11 نفر از مرحله مقدماتی به مرحله فینال راه پیدا كردند كه حسام قانعی نماینده استان فارس در این میان حائز رتبه 10 شده و به مرحله فینال راه پیدا كرد كه این مسابقات هم در روز 7 مهرماه از ساعت 17 برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در رشته حفظ 10 جزء، 10 نفر به مرحله فینال راه پیدا كردند كه مهدی كشاورز نماینده استان فارس از این میان حائز رتبه دوم شد و مسابقات فینال این رشته هم در تاریخ 8 مهرماه از ساعت 8:30 اجرا می‌شود.
جلالی گفت: در رشته حفظ كل هم 17 نفر به مرحله فینال راه پیدا كردند و نوید رزمجویی به عنوان نماینده استان فارس از این میان حائز رتبه نهم شد و مسابقات فینال این رشته هم طی دو روز در روزهای 9 و 10 مهرماه از ساعت 8:30 اجرا خواهد شد.


بخش بانوان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در ادامه به مسابقات بخش بانوان اشاره كرد و گفت: مسابقات كشوری بخش بانوان نیز در روزهای 11 تا 19 مهرماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.
وی با یادآوری اینكه مسابقات بخش بانوان مرحله مقدماتی نداشت، گفت: رشته قرائت ترتیل در تاریخ 11 مهرماه از ساعت 17 برگزار می‌شود كه الهام صفری به عنوان نماینده فارس در این بخش حضور دارد. همچنین رشته حفظ 10 جزء هم در همین روز از ساعت 8:30 برگزار می‌شود و محبوبه جعفری به عنوان نماینده استان فارس در آن حضور پیدا می‌كند.
جلالی اضافه كرد: در رشته حفظ 20 جزء كه در روز 12 مهرماه از ساعت 17 برگزار خواهد شد، استان فارس سه نماینده به نام‌های حمیده حسینی، فاطمه محمدی و سیده لیلا موسوی دارد و حفظ كل هم قرار است در روز 15 مهرماه از ساعت 8:30 برگزار شود كه زیبا زارع مؤیدی و فاطمه ابراهیمی به عنوان نمایندگان فارس در این رشته حضور دارند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد:‌ رشته قرائت تحقیق بخش بانوان هم در روز 15 مهرماه از ساعت 17 برگزار می‌شود و زهرا حسین‌پور نماینده استان فارس در این رشته خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مسابقات كشوري قرآن اعلام رتبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد