Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@01:36:31 GMT

اقدام عجیب نتانیاهو در یک مصاحبه تلویزیونی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۴۶۵

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه تلویزیونی با «تال شالف»، ‌خبرنگار سایت «والا» کتابی درباره ادبیات اسرائیل را زیر پا لگد مال کرد. 

این اقدام عجیب نتانیاهو باعث تعجب بسیاری از خبرنگاران شد. «تال اشناید» روزنامه نگار اسرائیلی گفت که او باید به جای این پرسش کلیشه‌ای از یک نخست‌وزیر که چه کتاب می‌خوانی؟ باید بپرسد که چه کتابی را زیر پا می‌گذاری و چرا؟ آیا صندلی باعث شد یا درد کمر؟ 

«جدعون عفرات» نویسنده کتاب در واکنش به این اقدام نتانیاهو نوشت: «هیچ کس دوست ندارد که آن را لگد مال کند، بدون شک در جایی که کتاب ادبیات لگد مال می‌شود، ادبا را نیز لگد مال می‌کنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نتانیاهو به این مشهور است که زمانی طولانی را در اتاق گریم سپری می‌کند، زیرا او از لب‌های ترک‌خورده و نیز قد کوتاه خود خجالت می‌کشد و در مصاحبه‌های تلویزیونی نیز برای بلندتر نشان دادن قد خود و هم‌قد شدن با مجری تکه تخته‌ای را زیر پایش می‌گذارد.

نتانیاهو در مصاحبه تلیویزیونی خود در آستانه انتخابات مواضع و وعده‌های انتخاباتی خود را در سایه رقابت قوی با ائتلاف آبی- سفید تکرار کرد. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی «خارکی یف»

یک مقام اوکراین عصر دوشنبه به وقت تهران از حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی شهر «خارکی‌یف» دومین شهر بزرگ این کشور خبر داد.

به گزارش فارس، حمله هوایی روسیه به دومین شهر بزرگ اوکراین به زیرساخت‌های پخش تلویزیونی اصابت کرد و باعث اختلال در سیگنال رسانی شد.

«اوله سینیهوبوف»، فرماندار منطقه گفت: «در حال حاضر، وقفه‌هایی در سیگنال تلویزیونی وجود دارد. این حادثه تلفات جانی نداشته است».

کارکنان تلویزیون این شهر هنگام هشدار حمله هوایی در پناهگاه بودند.

۱۲ کانال تلویزیونی اوکراین، پخش خود را در ۱۷ آوریل به این سو در پی حمله روسیه اوکراین متوقف کردند.

روسیه تاکنون واکنشی در این زمینه نشان نداده است.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» یکشنبه نوشت، پس از تجزیه و تحلیل وضعیت دشوار اوکراین در میدان جنگ با روسیه و پیشرفت‌های اخیراً نیرو‌های مسلح روسیه این کشور بعید است که کمک ۶۱ میلیادر دلاری آمریکا به کی‌یف، مواضع نظامی این کشور را در میدان جنگ با روسیه را تغییر دهد.

به نوشته این روزنامه، بسته جدید کمک‌های آمریکا تنها به نیرو‌های مسلح اوکراین کمک می‌کند تا از حمله ارتش روسیه جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی «خارکی یف»
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • شوک ایران به نتانیاهو /داستان «ریز پرنده‌های» اسرائیل که عمرشان کوتاه بود