Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرائم مربوط گفت: گزارشات از وضعیت بازار از سوی نهاد‌های متولی دریافت و رصد می‌شود و ضرورت دارد برنامه ریزی برای کنترل بازار بخصوص در بحث کالا‌های اساسی و نظارت‌ها بر روند عرضه، قیمت گذاری‌ها و سایر موارد به صورت مستمر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: با تلاش جمعی، تشدید نظارت ها، برخورد با متخلفان و سودجویان و جلوگیری از اقدامات جزیره‌ای دستگاه‌های متولی، وضعیت بازار به ثبات نسبی رسیده است که البته این بدین معنا نیست قیمت‌ها در شرایط متعارف قرار دارد، اما از فشار‌ها و التهابات مقطعی که وجود داشت، خارج شده ایم.

او اضافه کرد: ذخیره سازی کالا‌های اساسی ازجمله مرغ، گندم و مواد پروتئینی باید به درستی از سوی دستگاه‌های متولی انجام و در هنگام ضرورت به بازار عرضه شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در ایام بازگشایی مدارس و برپایی نمایشگاه پاییزه قرار داریم که لازم است درباره عرضه لوازم تحریر و کالا‌های دیگر نظارت‌های دقیق انجام شود.

این مقام قضایی استان گفت: در سال جاری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و باید کاملا هوشیار باشیم و قطعا همانند گذشته دشمن برنامه‌های متعددی را برای خدشه‌دار کردن انتخابات‌های ما طراحی کرده است که امکان دارد از شرایط انتخابات برای ملتهب کردن بخش‌های مختلف از جمله بازار نیز استفاده کند.

قاسمی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان افزود: تولیدکنندگان در حوزه بیمه و مالیات مشکلاتی را دارند که این موارد باید در سریع‌ترین زمان مورد بررسی قرار گیرد و حل و فصل شود، زیرا هرچقدر مشکلات ادامه داشته باشد فشار‌های بیشتری در نهایت به مصرف کننده وارد می‌شود.

دادستان مرکز استان قزوین یادآور شد: دستگاه قضایی همانند گذشته و با قاطعیت در صحنه حضور دارد و از اقدامات قانونی دستگاه‌های اجرایی پشتیبانی می‌کند و برای دستیابی به اهداف عالی نظام از تمامی ظرفیت‌ها قانونی خود به خوبی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ک

برنامه ریزی برای کنترل بازار به صورت مستمر انجام شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تبریک فرارسیدن هفته سلامت و تقدیر از زحمات و تلاش‌های پرسنل دانشگاه در ایام نوروز، اظهار داشت: در سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان از جمله راه‌اندازی اولین مرکز تخصصی جراحی اطفال استان، اختصاص اولین دستگاه رادیوتراپی درمان سرطان، تحویل یکدستگاه سی تی آنژیو به بیمارستان شهید مصطفی خمینی، راه‌اندازی دستگاه آندوسکوپی کودکان در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام و ورود اولین دستگاه اسکن هسته‌ای به استان ایلام و … صورت پذیرفت و امیدواریم با ادامه این روند رضایت مردم بیش از پیش حاصل آید.

وی با اشاره به حضور موسسه خیریه محکم در استان ایلام، تصریح کرد: حضور این موسسه در استان و انجام بیش از ۱۳۰۰ عمل جراحی رایگان نشان از ذات مومنانه و انسان دوستانه این موسسه دارد که به درمان بیماری‌ها و ناهنجاری‌های مادرزادی می‌پردازد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فعالیت‌های پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ایام اربعین حسینی، گفت: همه ساله شاهد حضور خیل عظیم زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) در استان ایلام هستیم و کادر سلامت استان به خوبی خدمات درمانی و بهداشتی را به مردم و مراجعین ارائه می‌دهند که اجر اخروی دارد.

کد خبر 6086579

دیگر خبرها

  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد