Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت‌الاسلام صادقی‌خواه دبیر گفتمان‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان هدف از وجود مشاور مذهبی در مدارس را تقویت باور‌های دینی و بنیان‌های اعتقادی در بین دانش‌آموزان دانست و گفت: اکثر این مشاوران از اساتید حوزه‌های علمیه خراسان‌جنوبی و دارای سطح علمی بالایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: در سال تحصیلی جدید در همه مدارس ابتدایی، مدارس متوسطه اول و دوم چه روزانه و چه شبانه اعزام امام جماعت و مشاوران مذهبی و برگزاری گفتمان‌های دینی از جمله برنامه هاست.

حجت‌الاسلام صادقی‌خواه با اشاره به اینکه برخی از موضوعات گفتمان‌های دینی به صورت مستمر از سال گذشته در سال تحصیلی جدید نیز ادامه خواهد داشت، گفت: موضوعاتی، چون رونق تولید، فضای مجازی و آسیب‌های مربوط به آن از جمله محور‌های جدید گفتمان‌های دینی در سال جدید تحصیلی است.

در سال گذشته ۱۲۰ مشاور مذهبی در مدارس خراسان جنوبی فعالیت داشتند.

انتهای پیام / ط آ

برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش اموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های امروز، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد. - اخبار استانها -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار دقایقی قبل برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها ‌روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیرهای روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیرها برای ساعاتی مسدود شدند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم