Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای شهر تهران با ۱۱ رأی موافق، نظام رتبه‌بندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را جایگزین کارگذاران در اصلاحیه مصوب ساماندهی تبلیغات محیطی در پایتخت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تصویب کلیات لایحه اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران، برخی از اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد ورود نظام رتبه‌بندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به تبلیغات محیطی مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران، اظهار کرد: ۷۰ درصد کانون‌های تبلیغاتی کشور در شهر تهران واقع شده است که نزدیک به ۲ هزار کانون است و من در سال‌هایی مسئولیت آن را بر عهده داشتند و اعتقاد دارم ۸۰ درصد این شرکت‌ها کاغذی هستند و تعهدات خود را نمی‌توانند انجام دهند.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: تلاش ما این بود تا بتوانیم شرایط اخذ رتبه را تسهیل کنیم و باید اعلام کنم که تا به امروز شرکت‌های دارای رتبه ۱، ۲ و ۳ امکان شرکت در مزایده را داشتند که اکنون شرکت‌هایی که رتبه ۴ دارند می‌توانند در مزایده‌های تبلیغات شهری شرکت کنند.

افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در مخالفت با پیشنهاد نظام رتبه‌بندی، بیان کرد: نظام رتبه‌بندی بسیار پیچیده و دارای کاغذبازی است و در کنار این پیچیدگی‌ها باز هم دقت لازم را ندارد و اعتقاد من این است که رتبه‌بندی یکی از موانع رقابت است و نباید به سمت رتبه‌بندی برویم، زیرا رتبه‌بندی موجب می‌شود جوانان با استعداد در حوزه تبلیغات در سیستم کاغذبازی رتبه‌بندی گیر کنند و نتوانند وارد شوند.

بیشتر بخوانید: ۵۰ میلیارد تومان بودجه مورد نیاز برای مرمت برج طغرل 

بهاره آروین عضو شورای شهر تهران در موافقت با این پیشنهاد، گفت: صددرصد شرکت‌ها رتبه‌بندی دارند و نظام رتبه‌بندی به گونه‌ای عمل می‌کند که هر نهاد و شرکتی وارد مزایده نشود و اعتقاد من این است که رتبه‌بندی نیازی نیست و هر شرکتی که اعلام آمادگی کرد می‌توانیم به آن‌ها کار بدهیم، زیرا رتبه‌بندی کار را عقب می‌اندازد و کار تبلیغات امری معطوف به رتبه‌بندی نیست.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل باید کار با قرارداد‌های محکم به اشخاص و نهاد‌ها واگذار شود چرا که فرآیند کار دقیق پیش می‌رود.

پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان پیشنهاد حذف کارگذاران و همچنین پیشنهاد جایگزینی نظام رتبه‌بندی وزارت فرهنگ و ارشاد به جای کارگذاران در تبلیغات محیطی، در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد که اعضای این شورا با ۱۱ رأی موافق این پیشنهاد را به تصویب رساندند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوان محاسبات کشور مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

کد خبر 6086136 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد