Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بانک آینده، در سال «رونق تولید» و در راستای نهادینه‌سازی سنت نیکوی قرض‌الحسنه، پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز را برگزار کرده که فقط 7 روز دیگر تا پایان این دوره (31 شهریورماه)، باقی مانده است.
حداقل موجودی برای شرکت در قرعه‌کشی، مبلغ یک میلیون ریال بوده و به ازای هر 100 (یک‌صد) هزار ریال در هر روز، یک امتیاز برای سپرده‌گذار در طول دوره مربوط به جشنواره (قرعه‌کشی)، محاسبه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرط اعطای جایزه به برندگان نیک‌اندیش نیز حفظ حداقل موجودی، طی سه ماه یا 90 روز متوالی، طی دوره می‌باشد.
شایان ذکر است؛ این جشنواره تا 31 شهریورماه سال 1398، ادامه دارد.از همین‌رو، هم‌وطنان گرامی، تنها 7 روز دیگر برای  افتتاح حساب، افزایش موجودی و مشارکت در این امر خداپسندانه و احیای ارزش‌های این فرهنگ اصیل، فرصت خواهند داشت.
گفتنی است؛ جوایز پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده، مشتمل بر حداقل 100 (یک‌صد) جایزه یک میلیارد ریالی (یک‌صد میلیون تومان)کمک هزینه خرید واحد مسکونی و هزاران جایزه نفیس و ارزنده دیگر، شامل صنایع دستی و کارت نقدی با ارزش میلیاردها ریال، خواهد بود.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم

به گزارش جام جم/شورای بانک‌های شهرستان به ریاست احمد بنافی فرماندار دشتستان برگزار گردید. در این جلسه فرماندار دشتستان از بانک‌های شهرستان به جهت همکاری در جهت مقاوم سازی مسکن روستایی تشکر کرد. ایشان در ادامه گفت:سهم تسهیلات مسکن روستایی شهرستان ۲۲۳۵ فقره است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک‌های عامل شهرستان آمادگی دارند که به متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت بلند مدت پرداخت کنند. در پایان جلسه فرماندار دشتستان از روسای بانک‌های شهرستان تقدیر کرد.  

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • دست انداز تازه برای واگذاری سرخابی ها به بانکها / مال بد،بیخ ریش صاحبش ماند!
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • مزد روزانه کارگران به ۳ دلار رسید/ ۱۹ ماه پس‌اندازِ کامل دستمزد برای خرید یک «پراید هاچبک»!
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد