Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@11:29:32 GMT

تولید ۱۰کلیپ فرهنگ عاشورایی در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۵۵۱

تولید ۱۰کلیپ فرهنگ عاشورایی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، مصطفی فرخیانی، مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 26 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حوزه هنری با هدف استفاده هر چه بهتر از ظرفیت گسترده فضای مجازی در ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی در راستای آگاهی بخشی حقیقت واقعه عاشورا اقدام به تولید و نشر تعداد ۱۰ کلیپ عاشورایی متناسب با فضای مجازی در دهه اول ماه محرم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کلیپ‌های تولید شده متشکل از ۴ کلیپ شعرخوانی در مدح و ثنای حضرت امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و حضرت زینب(ع) در واقعه عاشورا توسط شاعران هم استانی و همچنین 6 کلیپ از مجموعه آثار پوستر و عکس‌های عاشورایی تولید شده توسط هنرمندان استان بصورت نمایشگاه مجازی بوده که از طریق فضای مجازی منتشر و با استقبال خوبی مواجه شد.
مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: حمید حسینیان، قاسم بدره، محمد سعید میرزایی و روح الله طباطبایی از جمله شاعرانی بودند که با شعرخوانی در تولید این کلیپ‌ها همکاری داشتند.
فرخیانی با اشاره به اهمیت فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی به عنوان واقعیت مجازی پذیرفته شده و با توجه به اهمیت آن در سرعت انتقال اطلاعات، می‌توان با استفاده درست از این فضا در نشر فرهنگ دینی و عاشورایی و ارزش‌های متعالی جامعه به خوبی بهره برد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی ماه محرم حوزه هنری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این محصولات گرده گل، موم، ژله و بره موم است که در مزارع پرورش زنبور عسل این استان تولید می‌شود.

بهنام پور گرانی نهاده‌های زنبورداری همچون موم، کندو و دارو، گرانی شکر برای تغذیه بهاره و زمستانه، بیماری کنه، گرد و غبار و نبود بازار فروش را از مهمترین مشکلات زنبورداران استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال از زنبورستان های این استان تولید می‌شود، گفت: ۲۳۲ هزار کلونی زنبور عسل در مناطق مختلف این استان وجود دارد.

بهنام پور افزود: عسل تولیدی این استان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به گونه‌های مختلف گیاهی در استان، خاصیت درمانی نیز دارد.

وی تصریح کرد: ۵۰ درصد از عسل تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در استان مصرف می‌شود و ۵۰ درصد دیگر به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

کد خبر 6086485

دیگر خبرها

  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد