Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اعلام اینکه نیروی انتظامی استان کرمانشاه در دو مرز مهران و خسروی خدمات‎رسانی می‎کند گفت: ساعت کاری پلیس +۱۰ برای ارائه خدمات گذرنامه‎ای افزایش پیدا می‎کند. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: نیروی انتظامی استان کرمانشاه حجم زیادی از توان و نیروی خود را در راستای خدمات‎رسانی به زوار اربعین قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه یکی از مأموریت‎های اصلی ناجا در چند سال اخیر را همایش بزرگ پیاده‎روی اربعین دانست و گفت: امسال با باز شدن مرز خسروی این توفیق نصیب نیروی انتظامی شده که  در مرز خسروی و مهران با نظم بخشی و ایجاد امنیت به زائران خدمت کند.

وی با اشاره به اینکه حرکت زوار در ایام اربعین از سمت سنندج، سنقر، همدان و خرمآباد به استان کرمانشاه را شاهد هستیم خاطرنشان کرد: همکاران نیروی انتظامی در  ورودی تمام مسیرهای منتهی به استان برای ارائه خدمات به زوار اربعین در آماده‎باش کامل قرار دارد.

آمویی با بیان اینکه ساعت کاری پلیس 10+ برای  ارائه خدمات گذرنامه‎ای افزایش پیدا خواهد کرد عنوان کرد: توقف‎گاه‎هایی در طول مسیر برای زائران حسینی در نظر گرفته شده که همکاران نیروی انتظامی در این مکان‏ها حضور پیدا خواهند کرد و امنیت موکب‌ها را برقرار خواهند نمود.

قدردانی رئیس نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان از اقدامات ناجا در اربعینعملکرد ناجا در اربعین از مصادیق مدیریت جهادی است

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه  با بیان اینکه ورود و خروج زائران در مرز کنترل می‎شود بیان کرد: برنامه‌‏های فرهنگی، ارائه نکات ایمنی و هشدارهای لازم پلیس برای امنیت زوار در قالب بنر، پلاکارد و بروشور و توزیع آنها در بین زوار اربعین از دیگر خدمات نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: زائران اربعین موارد مشکوک را در راستای همکاری مستمر با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی، به فوریت با مأموران انتظامی مستقر در مسیر یا شماره تلفن مرکز فوریتهای پلیسی 110 در میان بگذارند.

آمویی تصریح کرد: خدمت به زائران سیدالشهدا وظیفه همه مردم به ویژه نیروی انتظامی است و انتظامی استان کرمانشاه  با روحیه بالا و عشق به امام حسین(ع) می‌‏کوشد تا زائران اربعین حسینی در کمال امنیت و آرامش به سفر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ ع

R41380/P1494/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند

سرهنگ احسان آنقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خدمات مشاوره و روانشناختی نقش تعیین کننده‌ای در ارتقای سلامت روان، تقویت روابط اجتماعی و پیشرفت فردی و اجتماعی در جامعه ایفا می‌کند و توسعه و تقویت این خدمات می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی شهروندان و آرامش جامعه کمک شایانی داشته باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در تمامی دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان مرکزی، گفت: دسترسی آسان به این خدمات در محیط کلانتری‌ها، موجب شده که افراد احساس امنیت و حمایت بیشتری داشته باشند و این امر به کاهش استرس و اضطراب آنان و افزایش همکاری با مجریان قانون منجر شده است.

وی افزود: همچنین مشاوران و روانشناسان مستقر در کلانتری‌ها با تشخیص سریع مشکلات روانی و ارائه راهکارهای مناسب از تکرار رفتارهای مجرمانه جلوگیری و به بازپروری و بازگشت مجرمان به جامعه کمک شایانی می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: این امر علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، در بلند هزینه‌های مربوط به دستگاه قضائی و پلیس را نیز کاهش داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سال گذشته ۴۲ هزار و ۱۲۲ مورد خدمات مشاوره فردی در مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های این استان ارائه شده است.

سرهنگ آنقی تاکید کرد: تأثیر این خدمات روانشناختی بازتاب مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌های ارجاع شده به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان را به همراه داشته که در چشم انداز اجرایی سال جاری، تقویت و کیفی سازی این خدمات به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دنبال می‌شود.

وی گفت: همچنین در سال گذشته تعداد ۶۸ مورد کارگاه‌های روانشناختی با موضوعات موضوعات فرزند پروری، مهارت‌های کودک و نوجوان، تربیت فرزند، ارتباط با نوجوان، آسیب فضای مجازی در مرکز مشاوره آرامش به صورت تخصصی برای خانواده‌ها برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: سامانه تلفنی پلیس پاسخگو به شماره تماس ۰۹۶۵۸۰ نیز به صورت رایگان در ساعات اداری آماده ارائه خدمات روانشناختی رایگان به شهروندان است.

سرهنگ آنقی بیان کرد: عموم مردم می‌توانند از خدمات مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان که در زمینه‌های مختلف فردی، تربیتی، تحصیلی، کودک و نوجوان، ازدواج، خانوادگی ارائه می‌شود، بیشترین بهره گیری را داشته باشند.

کد خبر 6081606

دیگر خبرها

  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد