Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@13:45:05 GMT

دبیر جدید هیئت دولت کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۶۰۶

دبیر جدید هیئت دولت کیست؟

به گزارش وانانیوز، 

پیش از این، محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت بود و پس از انتخاب وی به عنوان وزیر آموزش و پرورش، نیاز به انتخاب دبیر هیئت دولت وجود داشت.

با سوابق دبیر جدید هیئت دولت آشنا می‌شوید:

حسین سیمایی صراف متولد سال ۱۳۴۷ و دارای دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه شهید بهشتی و تحصیلات حوزوی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضویت در هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، مدیر گروه پژوهشی حقوق خصوصی پژوهشکده حقوقی شهر دانش، وکیل پایه یک دادگستری و داور اتاق بازرگانی ایران از سوابق اوست.

همچنین عضویت در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌های سراسری، عضو کارگروه بررسی صلاحیت عمومی هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، عضو هیئت مرکزی بدوی رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیئت علمی وزارت علوم و نماینده معاونت حقوقی وزارت علوم در کمیسیون ملی یونسکو نیز از سایر مسئولیت‌های دبیر هیئت دولت است.

بر اساس این گزارش، سیمایی صراف پیش از این معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم بوده است.

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت آمریکا برای حمایت از جنایات پهلوی/ دادگاهی در تهران رای داد

به گزارش جماران؛ در پی دادخواهی و طرح دعوای حقوقی ۱۵ نفر از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، شعبه ۵۵ دادگاه عمومی و حقوقی تهران، به‌دلیل مشارکت در تأسیس و گسترش ساواک و همچنین حمایت از رژیم دیکتاتوری پهلوی‎، رای به محکومیت یک میلیارد دلاری دولت آمریکا به پرداخت خسارت مادی، معنوی و تنبیهی در حق خواهان‌ها صادر کرده است.

بر اساس مستندات مربوطه دولت آمریکا با آگاهی از جنایات غیرانسانی رژیم دیکتاتوری پهلوی علیه ملت ایران طرح تشکیل ساواک را به رژیم پهلوی ارائه داد و سپس با برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای ساواک و کمک به دستگیری اشخاص و سایر موارد مطرح شده اقدام به پشتیبانی و کمک به ساواک کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس اسکودا: آمادگی نهاد وکالت برای همکاری با دولت در دو محور آموزشی و پژوهشی/ آماده دفاع از کشور در مجامع حقوقی بین‌المللی هستیم
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • محکومیت آمریکا برای حمایت از جنایات پهلوی/ دادگاهی در تهران رای داد
  • معاون پرستاری وزارت بهداشت اعلام کرد: لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران درحال تدوین است
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • ادعای جلیل محبی از بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌ها | کار کیست؟
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • حرایم بهداشتی دامپروری نیاز به بازبینی دارد
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم