Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:10:56 GMT

مسیر سنندج - سروآباد باز است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۶۲۴

مسیر سنندج - سروآباد باز است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، کامیار میرزایی فرماندار سروآباد گفت: تانکر حامل ۳۴ هزار لیتر بنزین سوپر که از اراک استان مرکزی به سمت سلیمانیه عراق در حرکت بود، ساعت ۲۱ شامگاه دوشنبه در مسیر سنندج - سروآباد نزدیکی روستای نیاباد بخش مرکزی واژگون شد.

او افزود: واژگونی این تانکر باعث مسدود شدن مسیر شد و چندین خودروی سواری و باری در ۲ طرف مسیر گرفتار شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سروآباد یادآور شد: با هماهنگی انجام شده، در کمترین زمان ممکن اعضای مدیریت بحران شهرستان، ادارات خدمات رسان، راهداری، آتش نشانی شهرستان‌های مریوان و سروآباد و پلیس راه استان کردستان در محل حاضر شدند.

او اضافه کرد: با تدابیر اندیشیده شده، ضمن کنترل ترافیک و ایجاد نظم و امنیت، مسیر جایگزین از سه راهی لنگریز و روستای ماضی بن تعیین شد تا خللی در تردد خودرو‌ها و معطلی مسافران و رانندگان ایجاد نشود.

میرزایی اظهار داشت: بعد از ۶ ساعت تلاش بی وقفه نیرو‌های خدمات رسان به ویژه راهداری مسیر در ساعت ۳ بامداد بازگشایی شد و تردد در این مسیر مهم برقرار شد.

فرماندار سروآباد گفت: با تدابیر انجام شده مانع از نفوذ سوخت به رودخانه پایین دست شدیم و باتوجه به اینکه سوخت مورد نظر از نوع بنزین سوپر بود، خیلی زود بخار شده و کمتر باعث آلوده شدن محیط زیست شد.

او ضمن تقدیر و تشکر از حضور ادارات خدمات رسان، پلیس راه استان کردستان، اعضای مدیریت بحران شهرستان سروآباد، آتش نشانی مریوان و نیرو‌های نظامی و انتظامی تاکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده و مدیریت حادثه هیچ اتفاق تلخی در این حادثه اتفاق نیفتاد و شایعاتی مبنی بر انفجار این تانکر سوخت صحت ندارد.

جاده سنندج سروآباد مریوان به طول ۱۲۰ کیلومتر یکی از جاده‌های پرپیچ و خم و شلوغ استان کردستان است که مسیر ترانزیتی مرز باشماق نیز به شمار می‌رود و روزانه چندین هزار خودروی سبک، سنگین و سواری و تانکر‌های سوخت و ترانزیتی از این مسیر تردد می‌کنند.

انتهای پیام/ز

تانکر سوخت در سروآباد واژگون شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد

به گزارش همشهری آنلاین، گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برفگیر استان کرمانشاه و شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته می‌شود و به دلیل سختگذر بودن امکان انجام عملیات برف‌روبی در آن وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه و شهرستان پاوه و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد قرار دارد.

گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 847121 برچسب‌ها برف خبر مهم استان کردستان استان کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر