Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:22:27 GMT

دستگیری قاتل مرد نانوای میدان هدایت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۶۲۶

دستگیری قاتل مرد نانوای میدان هدایت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد قدیمی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ده صبح روز گذشته خبری مبنی بر درگیری خونین بین دو جوان در میدان هدایت به این کلانتری واصل شد و سریعا تیمی از ماموران عملیات کلانتری به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشخص شد جوانی ۲۴ساله از ناحیه قلب هدف اصابت چاقو قرار گرفته و در مقابل یک مغازه سوپرمارکتی روی زمین به صورت درازکش افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: انهدام باند زورگیران نارمک به سرکردگی دختری ۲۰ ساله

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سریعا با حضور عوامل اورژانس در محل فرد مصدوم برای انجام مداوا به بیمارستان منتقل شده بود تصریح کرد: تحقیقات در محل از شاهدان و یکی از طرفین درگیری که برادر مقتول بود جریان داشت تااینکه با اعلام خبر فوت مصدوم سریعا موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز اعلام شد.

وی در ادامه بیان داشت: برادر مقتول عنوان داشت در پیک موتوری کار می‌کند و با قاتل برادرش که او هم پیک موتوری بود درگیر می‌شود و از ناحیه او مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرد که با این اوصاف با برادرش که یک نانوا در همان حوالی بوده است تماس می‌گیرد.

وی افزود: مقتول برای کمک به برادرش به محل درگیری می‌آید و با ضارب درگیر می‌شود و قاتل با چاقو برادر نانوایش را هم مورد اصابت قرار می‌دهد که قاتل در محل دستگیر و برای انجام تحقیقات اولیه به کلانتری منتقل می‌شود.

سرهنگ قدیمی بیان داشت علت اولیه درگیری این بوده است که فرد ضارب آب دهان خودش را به صورت برادر مقتول انداخته است و به این شکل درگیری شدت می‌گیرد.

در انتها با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت جسد برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود؛ خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل ادامه داد: زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

یوسفی فعال گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 6087584

دیگر خبرها

  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • (ویدئو) لشکری از سوسک‌های سایبورگ کوله‌بر که از راه دور هدایت می‌شوند
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو