Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:39:29 GMT

قتل در همدان، دستگیری در دالاهو

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۶۲۷

قتل در همدان، دستگیری در دالاهو

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرمانده انتظامی دالاهو از دستگیری ۳ سارق مسلحی که در شهر همدان پس از تیراندازی مرتکب قتل یکی از شهروندان شده بودند، خبر داد.

سرهنگ "محسن ویسی" اظهار داشت: پس از وقوع چندفقره سرقت مسلحانه منجر به قتل در شهر همدان، رسیدگی به موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بیان کرد: در تحقیقات پلیس همدان مشخص شد عوامل این تیراندازی‌ها به شهر دالاهو گریخته اند و در گام بعدی پس از هماهنگی با کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان نسبت به شناسایی مخفیگاه متهمان متواری اقدام کردند.
سرهنگ ویسی همچنین با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم پلیس با دستگاه قضائی، افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی دالاهو و ماموران اعزامی از همدان در فرصت لازم وارد مخفیگاه متهمان فراری شده و هر ۳ نفر را دستگیر کردند.
رئیس پلیس شهرستان دالاهو در پایان از معرفی هر ۳ متهم به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 


سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در دام پلیس کرمانشاه

 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کردند.
سرهنگ براری بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت محتویات درون خودرو در شهر کرمانشاه اعتراف کرد.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 


کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

 


فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق شامل لوازم خانگی و آرایشی در شهر کرمانشاه خبر داد. 

سردار"علی اکبرجاویدان" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه حین گشت زنی به ۲ دستگاه خودروی پژوپارس و پژو ۴۰۵ که پشت سر هم در حال حرکت بودند، مشکوک و به تعقیب آن‌ها پرداختند.

او ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران یگان امداد شهرستان با کمک ماموران پاسگاه قزانچی موفق به توقیف هر ۲ خودرو شده و نسبت به بازرسی از آن‌ها اقدام کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: در این بازرسی ها، از خودروی پژو پارس ۵ دستگاه نمایشگر ال‌ای دی، ۳ دستگاه جارو برقی و ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی و از خودروی پژو ۴۰۵ نیز ۳ هزار و ۱۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال عنوان کرد.
او همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی و صدور حکم لازم خبر داد.
سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه برشمرد.


انتهای  پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران