Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:بازرسان این اداره کل  از ۸۹ هزار و ۴۱۸ بخش مختلف کالایی و خدماتی استان از ابتدای امسال تا پایان مردادماه  بازرسی کردند که منجر به تشکیل ۶ هزار و ۳۴۹ پرونده تخلف شده است.

او افزود: دراین تعداد پرونده ۷ هزار و ۷۹۵ مورد انواع تخلف کشف که منجر به تشکیل پرونده به میزان ۱۷۲ میلیارد ریال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت مازندران گفت: بیشترین تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور بوده است.

قوانلو با اشاره به تداوم طرح نظارتی نهاده‌های کشاورزی در مازندران افزود: از مجموع هزار و ۷۴۹ واحد بازرسی شده ۹۹ واحد متخلف شناسایی شده اند.

او در پایان از عموم هم استانی‌ها درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند.
انتهای پیام/س تشکیل پرونده میلیاردی برای متخلفان اقتصادی در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده نگهداری و فروش ۲ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۶۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالا‌های اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفان شکار و صید در ۴ شهر مازندران
  • جریمه یک واحد صنفی به دلیل تقلب در اجرای سفارش مشتری
  • تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن تولید شن و ماسه غیر استاندارد در زرند
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در فارس
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی