Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که حدود 100 خانوار ساختمان‌های خود که در مجاورت کوه واقع شده را تخلیه کرده‌اند، گفت: با توجه به ریزش تخته سنگ‌های بزرگ از کوه، اهالی محل در معرض خطر بودند و بلافاصله ساختمان‌ها تخلیه شد.

محمدباقر هنربر در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح آخرین وضعیت ریزش کوه در شهرک باغمیشه تبریز، اظهار کرد: حوالی ساعت شش صبح امروز (سه شنبه)، همکاران شهرداری متوجه ریزش کوه در شهرک باغمیشه شدند و بلافاصله در محل مستقر شده و به ما نیز اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این‌که کارگروهی برای بررسی و جهت رسیدگی به این موضوع و اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه از حادثه برگزار شده است، گفت: اکنون ریزش کوه همچنان در محل ادامه دارد.  

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به علل ریزش کوه در شهرک باغمیشه، اظهار کرد: طبق نتایج اعلام شده از سوی کارشناسان زمین شناسی، سستی و ناپایداری خاک و خاکبرداری غیرمجاز از محل، علل ریزش کوه در شهرک باغمیشه بوده است؛ البته دستگاه‌های مختلف نیز در این مورد باید اظهار نظر کنند و بعد از جمع بندی، نظرات کارشناسی کارگروه را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.  

وی افزود: نیروی انتظامی در حال حاضر در محل حادثه مستقر شده و با ایجاد حلقه‌ی امنیتی از تردد افراد و خودروها در محل ممانعت می‌کند. همچنین شرکت‌های برق، گاز و آب تمامی انشعابات را برای جلوگیری از هر گونه حادثه قطع کرده‌اند.  

هنربر با بیان این‌که اقدامات پیشگیرانه توسط دستگاه‌های متولی اتخاذ می‌شود، گفت: به راه و شهرسازی دستور داده شد تا تمامی مجوزهایی که برای شرکت‌های ساخت و ساز صادر شده، استخراج شود و شرکت‌ها برای ایمن سازی اقدام کنند.  

وی یادآور شد: این حادثه در شهرک باغمیشه، میدان اطلس، میدان فدک –کوی نیروهوا رخ داده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تبريز خطر ریزش کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه دو روستای بم مسدود شد

صادق دادالله پور معاون عمرانی فرماندار بم گفت : با ورود سامانه بارشی به شرق استان شهرستان بم راه دو روستا در اثر ریزش کوه مسدود شد  .
 

وی افزود: راه دو روستا کوهستانی  کشیت و  آمیس شهرستان بم در اثر بارش باران و ریزش کوه مسدود شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • قوانین ریزش سنگ نما و مقصر ریزش سنگ کیست؟