Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز سه‌شنبه در حاشیه برنامه خبری دومین مرحله برخورد با اوباش تهران اظهار داشت: این مرحله ۴۸ ساعت گذشته در این شهر به اجرا درآمد که در آن برای مجرمانی که اقدام به قدرت نمایی، درگیری مسلحانه و ضرب و جرح کرده اند، ۱۴۲ پرونده تشکیل و ۲۰۷ محله از جمله خزانه، ابوذر، فرحزاد، خاک سفید، نظام آباد و غیره از لوث وجود این اراذل پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ۴۰۸ نفر دستگیر شدند که ۱۲۸ نفر از آنان، جز عاملان اصلی تخریب و شرارت، ۲۵۳ نفر به جرم مزاحمت برای نوامیس و ۲۳ نفر بابت حمل سلاح در این طرح دستگیر شدند.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: ۶۸ نفر از دستگیر شدگان که سطوح جرایم آنها کم بود بعد از ارشاد شدن و گرفتن تعهد آزاد شدند.

رحیمی از متلاشی هشت باند توزیع مشروبات، مواد مخدر و سلاح خبر داد و گفت: در این طرح در مجموع هشت قبضه سلاح جنگی و شکاری با ۵۴۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: همچنین ۵۴ عدد از انواع سلاح های سرد و ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از این اشرار کشف شد.

رییس پلیس تهران بزرگ به افراد عربده کش و شرور تذکر داد و گفت: پلیس با کسانی که مخل امنیت و آسایش مردم هستند برخورد خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان با توجه به بازگشایی مدارس اظهار داشت: اشراری که در اطراف مدارس اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و فروش مواد مخدر می کنند بدانند تحت نظر پلیس خواهند بود.

تهرام/۳۲۲۵/۱۱۰۹//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس حسین رحیمی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم

به گزارش همشهری آنلاین،‌ رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود، افزود: این افراد بیشتر سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی‌های خوب با دستگاه قضایی بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از طرح‌های در حال اجرا، پایش الکترونیکی مجرمین که در سایر استان‌ها نیز اجرا شده است، می‌توان به عنوان طرحی با هدف کاهش جرایم و افزایش رضایت مردم نام برد.

وی گفت: اگرچه آمار سرقت‌های مسلحانه کاهش یافته، اما دسترسی مجرمان به سلاح گرم همچنان یک معضل جدی است و به همین دلیل، برخورد قاطع با این افراد ضروری است. در همین راستا، تشدید مجازات‌ها از طریق قوانین در حال پیگیری، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این معضل ایفا کند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور، کارگروهی با حضور فراجا تشکیل شده است و تدابیر لازم برای ارتقای کیفیت آزمون اندیشیده خواهد شد.

کد خبر 846926 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا

دیگر خبرها

  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران