Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی گلدانی صبح سه شنبه در مراسم اعزام کاروان مهر و نشاط اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور همدلی و همراهی مردم در عرصه های مختلف به خوبی به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه نظام ایران با همدلی و همراهی مردم به جایگاه امروز خود رسیده است، بیان کرد: این همدلی سبب می شود روی پای خود بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال اخیر قدم های مثبتی برای دانش آموزان استان در حوزه فعالیت های تربیت بدنی برداشته شده است، بیان کرد: در همین راستا امروز هفت هزار و ۷۰۴ قلم کالای ورزشی از ۲۲ نوع کالا بین ۱۲ شهرستان استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه امسال سه مرحله توزیع تجهیزات ورزشی خواهیم داشت، عنوان داشت: در مرحله نخست ایران دستگاه نردبان قدرتی توزیع شد و این مرحله دوم است.

وی اضافه کرد: در مرحله سوم نیز که ۱۵ مهرماه اجرا می شود، توزیع وسایل ورزشی بین مدارس شبانه روزی و خابگاه های دانش آموزی را خواهیم داشت.

اجرای ۵۰ طرح در حوزه تربیت بدنی و سلامت

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات ورزشی بین دانش آموزان استان توزیع شد، بیان داشت: امسال با وجود مشکلات مالی سه میلیارد ریال تجهیزات توزیع می شود.

گلدانی با تأکید بر اینکه فعالیت های تربیت بدنی در مدارس با برنامه انجام می شود، عنوان داشت: تاکنون بیش از ۵۰ طرح مختلف در حوزه تربیت بدنی و سلامت دانش آموزان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در بیشتر این طرح ها از میانگین کشوری جلوتر است، افزود: در طرح آگاه سازی معلولیت ها نسبت به میانگین کشوری بالغ بر ۲۰ درصد جلوتر هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی همچنین به اجرای طرح المپیاد درون مدرسه ای در استان اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی گذشته ۵۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

کد خبر 4720980

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند ورزش ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید طریفی حسینی عصر چهارشنبه در جلسه با مدیران مدارس غرب استان سمنان به میزبانی کانون فرهنگی لقمان حکیم گرمسار ضمن بیان اینکه مهمترین رویداد حوزه وزارت آموزش و پرورش به سرانجام رسیدن طرح رتبه بندی معلمان بوده است، ابراز داشت: بر پایه طرح مذکور برای معلمان ورودی سال ۱۴۰۳ باز. منابع مالی در نظر گرفته شود.

وی ضمن بیان اینکه معلمان در صورت کسب شرایط لازم هر چهار سال ارتقای رتبه خواهند داشت، افزود: برای رتبه بندی معلمان ۵۰ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه این میزان هزینه کرد برای رتبه بندی معلمان در شرایطی که کل بودجه سازمان نوسازی مدارس طی سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد تومان بود، ابراز داشت: رتبه‌بندی معلمان در واقع به دنبال ارتقا معیشت معلمان و کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت است.

طریفی حسینی ضمن بیان اینکه ۸۵۰ هزار معلم رتبه بندی شدند، تصریح کرد: دولت سیزدهم نیز بر این موضوع اهتمام دارند که برای ۱۴۰۳ پیگیری بیشتری خواهد شد.

وی از جذب ۷۲ هزار معلم طی سال جاری از طریق آزمون استخدامی خبر داد و افزود: ۱۹ هزار مربی پرورشی، تربیت‌بدنی و مربی سلامت نیز از اول مهر کار خود را در مدارس آغاز می‌کنند.

کد خبر 6081158

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • کاروان پرسپولیس راهی آبادان شد (عکس)
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی