Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:44:54 GMT

بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در دربی ۹۰

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۸۸۴

بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در دربی ۹۰

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران درحالی قرار است، یکشنبه هفته آینده (۳۱ شهریور ۱۳۹۸) در ورزشگاه آزادی برگزار شود که علیرضا بیرانوند، دروازه با تجربه پرسپولیسی ها، پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت خود می‌تواند رو در روی استقلال بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن پس از دیدار پرسپولیس و تراکتور، با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته انضباطی مواجه شد و به همین دلیل بوژیدار رادوشوویچ مقابل صنعت نفت آبادان بازی کرد، اما برای دیدار با استقلال، بیرانوند درون دروازه خواهد ایستاد.

بیشتر بخوانید: پیکر کودک هشت ساله جان باخته در ورزشگاه آزادی به بیمارستان شماره ۲ منتقل شد/ حضور قاضی کشیک در محل حادثه

کالدرون اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن دارد و قرار است رو در روی استقلال از ابتدا بازی کند. در لیگ نوزدهم، بیرانوند تنها یک بازی مقابل تراکتور انجام داده و در ۲ بازی دیگر مقابل پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان به دلیل محرومیت حضور نداشت.

البته نکته جالب این است که هر وقت بوژیدار رادوشوویچ برای پرسپولیس بازی کرده، این تیم نتیجه خوبی گرفته و موفق به پیروزی شده است.

تقابل استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۰، یکشنبه هفته آینده از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و باید دید برنده این دیدار چه تیمی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد: با روحیه خوب به استقبال دربی می‌رویم/ مخالفتی با قانون ۹۰ به ۱۰ نداریم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد