Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: برد قبل از بازی بزرگی همچون دربی می‌تواند روحیه یک تیم را در سطح ایده آل نگه دارد تا با اعتماد به نفس بالا بازی کنند. پرسپولیس هم فارغ از اینکه پیشرفت فنی خوبی در تاکتیک بازی اش داشت از انگیزه بالایی برای بردن در دربی هم برخوردار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره تقابل استقلال تهران و پرسپولیس در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: یکی از عوامل غیر قابل انکار و تعیین کننده در موفقیت یک تیم برای این بازی، شرایط ایده آل روحی و روانی است که باید در چند روز آینده به آن برسند. تیمی که با آرامش و اعتماد به نفس کافی بازی کند قطعا دربی را هم می برد.

ذوالفقارنسب در ادامه با اشاره به شرایط سرخابی های پایتخت در سه هفته گذشته لیگ برتر تصریح کرد: نتایجی که پرسپولیس گرفته سبب شده تا این تیم شرایط بهتری را نسبت به استقلال تهران داشته باشد. استقلال با وجود اینکه مربی اسم و رسم داری آورده است اما نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده کند.این بازی به کادر فنی هر دو تیم کمک می کند تا با برد احتمالی بتوانند مقبولیت لازم را نیز کسب کنند.

وی ادامه داد: گابریل کالدرون با دو برد و یک باختی که با پرسپولیس کسب کرده توانست نظر مثبت هواداران پرسپولیس را جلب کند. همین امر به او کمک می‌کند تا تاکتیک مورد نظر خود را برای بازی با استقلال تهران به بازیکنانش بگوید و از آنها بخواهد بدون هیچ ترسی مقابل استقلال بازی کنند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: رضایت از کادر فنی در پرسپولیس به مراتب بیشتر از استقلال است. کالدرون با برد دیروز به وجاهت و مقبولیت اجتماعی لازم رسیده اما کادرفنی استقلال هنوز به این مقبولیت نرسیده است و در نقطه مقابل پرسپولیس قرار دارد.

کارشناس فوتبال ایران درباره تاکتیک پرسپولیس در هفته های گذشته تاکید کرد: شرایط فنی پرسپولیس در بازی با نفت آبادان نسبت به هفته های گذشته تغییر کرده است و این تیم باید نا هماهنگی هایی که بازیکنان در شناخت از یکدیگر در زمین دارند در طول تمرینات برطرف کند.

ذوالفقارنسب در خصوص عدم موفقیت علی علیپور در گلزنی برای پرسپولیس افزود: کشگل او به تیم ربطی ندارد. فکر می کنم در بازی اخیر هم به اندازه کافی تغذیه شد تا بتواند گل بزند.عدم موفقیت گلزنی این موضوع به مسائل شخصی اش باز می گردد. علیپور مدت ها به رفتن از ایران فکر می کرد و هنوز به تمرکز لازم رسیده است. باشگاه باید یک روانشناس ماهر در مسائل ورزشی و ایجاد انگیزه مضاعف برای ورزشکاران استخدام کند تا روی علیپور کار کرده و او را دوباره به وضعیت ایده آل بازگرداند.

وی در پایان درباره تبعات ترس مربیان استقلال و پرسپولیس از باختن در دربی خاطرنشان کرد: عاقلانه نیست چنین مربیانی را با وجود باخت در دربی هم کنار بگذارند. آها نیاز به زمان دارند تا فضای فکری مدنظرشان را در تیم ایجاد کنند.

کد خبر 4720750 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: بیژن ذوالفقارنسب تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال قزاقستان باشگاه پرسپولیس فوتسال لیگ برتر فوتسال برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم

صحبت های یک هوادار سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • عکس باورنکردنی از اسکوربرد دربی کوچک تهران
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست