Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@00:20:44 GMT

شاخص بورس ۳۸۳۴ واحد افت کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۹۳۴

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 10میلیارد و 558میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 2594میلیارد تومان در 655هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 3834واحدی در ارتفاع 302هزار و 82واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، مخابرات ایران و معدنی و صنعتی چادرملو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فولاد خراسان، بانک تجارت و بانک صادرات ایران با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 1030واحد، کل (هموزن) 489واحد، قیمت (هموزن) 327واحد، آزاد شناور 4200واحد و شاخص‌های بازار اول و بازار دوم 3021و 6747واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 1646میلیون ورقه به‌ارزش 1096میلیارد تومان در 218هزار نوبت، آیفکس 21واحد افت کرد و در ارتفاع 3990واحد قرار گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۳۱۵۸ واحدی به ۲,۲۵۲,۵۸۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با رشد ۳۱۵۸ واحدی به ۲,۲۵۲,۵۸۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۰۲.۷۲ و احدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۵۳۶ میلیارد سهم بود که طی ۹۹,۳۱۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۰,۸۶۳.۷۸۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۱۱۶,۸۲۶.۹۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 739546

دیگر خبرها

  • بورس مثبت بسته شد
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس قرمز شد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • بازار سرمایه کاهشی شد
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در سومین روز کاری ۱۴۰۳
  • توفان بورس و ابهام در بازار ارز / در خرید دلار و سکه احتیاط کنید!