Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@17:32:08 GMT

پسر سبزواری در بهنمیر غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۹۷۱

پسر سبزواری در بهنمیر غرق شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت:محمد ارگی ۲۷ ساله اهل سبزوار  در آب های ساحلی میرود بهنمیر، بین دو طرح بانوان و آقایان،  پس از واژگون شدن از روی تیوپ غرق شد.

او افزود:جسد وی با گذشت بیش از ۳۰ دقیقه از غرق شدن به روی آب آمد و پس از آمدن تیم امداد و نجات ساحلی بابلسر و ارزیابی اولیه و انجام عملیات احیای قلبی ریوی، وی جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در پایان بر لزوم توجه مسافران به هشدار‌های ناجیان غریق و پرسنل جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: طرح‌های سالم‌سازی دریا و نجات غریق تا اول مهرماه مستقر هستند.
انتهای پیام/س جوان ۲۷ ساله سبزواری در دریای بابلسر غرق شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ استان درگیر سیل و آب گرفتگی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: از امروز، ۲۸ فروردین و تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، ۷ استان (بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این مدت زمان، ۲۴ مورد عملیات امدادی انجام شد و امدادگران به ۲۰۸ نفر متأثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۲۴ تیم عملیاتی، شامل ۱۲۵ امدادگر، ۱۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در ۸ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

کد خبر 6080152

دیگر خبرها

  • آمار پایین اهدای عضو در کشور
  • ۷ استان درگیر سیل و آب گرفتگی شدند
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران +فیلم
  • آغاز رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان از فردا در بابلسر
  • انتشارکتاب حاکمیت اسلامی در عصر غیبت با ترجمه عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان
  • لزوم مبارزه با شته در باغات جوان مرکبات در مازندران