Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@11:19:43 GMT

25 درصد دانشجویان استان کرمان عضو بسیج هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۱۰۶۸

25 درصد دانشجویان استان کرمان عضو بسیج هستند

به گزارش ایکنا از کرمان، ناصر بهروز، مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان امروز سه‌شنبه، 26 شهریورماه در حاشیه اردوهای جهادی در بخش گلزار از وجود 112 مرکز آموزش عالی در سطح استان کرمان سخن به میان آورد و گفت: در این مراکز حدود 160 هزار دانشجو در حال تحصیل هستند که یکی از نکات بارز در این مراکز که به عنوان نقطه قوت استان بسیج دانشجویی استان کرمان نیز تلقی می شود، حضور همه این مراکز در اردوهای جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این مطلب که حدود 25 درصد دانشجویان استان کرمان عضو بسیج هستند، افزود: در 6 ماهه اول امسال حدود 6 هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی به نقاط مختلف اعزام کرده‌ایم که پیش‌بینی می‌کنیم امسال این تعداد حضور به بیش از 6 هزار نفر برسد.
بهروز با بیان این مطلب که استان کرمان بیشترین حجم افراد جهادی در سطح کشور را دارد، تصریح کرد: توانمندسازی مردم، از اولویت‌های گروه‌های جهادی است و بسیاری از مناطق محروم دارای ظرفیت‌های خوبی هستند که مردم بومی آنجا به دلیل عدم توانمندی نمی‌توانند از ظرفیت‌های آن مناطق در راستای ارتقای اقتصادی منطقه استفاده کنند.
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان جغرافیا محوری را یکی از راهبردهای گروه‌های جهادی برشمرد و اظهارکرد: تشکیل هسته‌های توانمندی جهادی بومی از دیگر اقدامات خوب گروه‌های جهادی است.
بهروز تشکیل گروه‌های تخصصی از دیگر سیاست‌های گروه‌های جهادی برشمرد و تأکید کرد: با توجه به اینکه گروه‌های جهادی وظیفه ذاتی دستگاه‌ها را انجام می‌دهند لذا انتظار داریم که مسئولین برای گروه‌های جهادی تسهیل‌گری کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد بهروز بسیج دانشجو جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • اعزام دانشجویان بسیجی خراسان شمالی به اردوی جهادی
  • حضور گروه های جهادی در مناطق کم برخوردار استان کرمان