Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@05:14:26 GMT

تصویری از کودکی که در استادیوم آزادی دچار برق گرفتگی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۱۱۰۸

تصویری از کودکی که در استادیوم آزادی دچار برق گرفتگی شد

خرداد؛ متأسفانه یک پسربچه هشت ساله در حاشیه بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت در استادیوم آزادی فوت کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، یک پسر بچه ۸ ساله دچار برق‌گرفتگی شده و فوت کرد.
از قرار معلوم این کودک به داربست پشت گیت تکیه داده و این داربست نیز به سیم برق وصل بود که باعث فوت او شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برچسب ها: استادیوم آزادی ، برق گرفتگی

منبع: خرداد

کلیدواژه: استادیوم آزادی برق گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلّک‌هایی که به عشق آزادی زندانیان شکسته شدند

ایسنا/آذربایجان غربی جشن گلریزان سنت حسنه‌ای است که هر ساله در ایام ماه رمضان، با مشارکت خیرین، باب امیدی در دل زندانیان جرایم غیرعمد باز می‌کند.

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمدمالی هر ساله در خوی با حضور حداکثری خیر های اهل خوی، از سراسر ایران برگزار می شود که امسال هم ۸۰۰ خیّر خویی در تالار ارتش شهرستان، گرد هم آمدند و با کمک ۲۵ میلیارد ریالی زمینه آزادی ۱۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد مالی را فراهم کردند.

آنچه در این مراسم به چشم می آید حضور حداکثری خیرین خویی از سراسر کشور و آحاد مردم بود که کودکان ۸ و ۱۰ ساله با قلک هایشان که در مدت یکسال برای خرید عیدی پس انداز کرده بودند آمده بودند تا این پس انداز را برای آزادسازی زندانیان اهدا کنند. 

حجت الاسلام رشتبر دادستان خوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: خوی خاستگاه علما ،فضلا و خیرین گرانقدری است که در طول تاریخ همواره تاریخ ساز بوده اند.

یکی از خیرین خویی ساکن تهران که امسال مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان اهدا کرد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همه ساله از تهران برای رهایی زندانیان جرایم غیر عمد مالی به خوی می آیم و در کنار سایر بزرگان به وظیفه انسانی خودم عمل می کنم.

وی تصریح کرد: شهر خوی نباید زندانی در بند مسائل مالی داشته باشد چون خوی زمانی قطب تجارت و اقتصاد منطقه بوده و قفقاز بوده است.

یکی از سرمایه گذاران معروف خویی ساکن تهران نیز که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان کمک مالی کرد، در گفت وگو با ایسنا  تصریح کرد: در خوی چندین پروژه تجاری را با هزاران میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام داده ام تا همشهریان خویی و جوانان شهر در آن ها مشغول بکار شوند.

به گزارش ایسنا، با این حال و با توجه به مشارکت گسترده خیرین و مردم خوی برای آزادی زندانیان مالی جرائم عمد انتظار می رود مسئولین اجرایی زمینه سرمایه گذاری های کلان توسط توسط خیرین و سرمایه گذاران را در خوی فراهم کنند تا با افزایش تولید و سرمایه گذاری و اشتغال زایی در خوی و رونق اقتصادی جامعه از میزان ورودی به زندان ها کاسته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فدراسیون استقلال و پرسپولیس را نقره داغ کرد
  • مرد جوان در مشهد همسرش را به قتل رساند
  • استقلال و پرسپولیس بابت تماشاگرنماهای دربی نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • قلّک‌هایی که به عشق آزادی زندانیان شکسته شدند
  • مرگ مادر و کودک نورآبادی بر اثر گاز گرفتگی
  • فوت ۲ یاسوجی بر اثر گاز گرفتگی
  • گاز گرفتگی در ابهر سه نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تکلیف بازی هوادار - استقلال مشخص شد