Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:02:56 GMT

افق ما قهرمانی در آسیا و سپس جام جهانی است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۱۱۱۷

افق ما قهرمانی در آسیا و سپس جام جهانی است

حسین عبدی روز سه شنبه در نشست خبری تیم های گروه سوم دور مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در همدان اظهار داشت: هر چند در این مرحله هم کار ساده ای نداریم منتهی تیمی را شکل داده ایم که اگر حمایت های لازم صورت بگیرد، می تواند به این مهم برسد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در شرایطی قرار داریم که صعود به دور دوم هم استرس ها را بیشتر کرده اما این نوع بازی ها با این هدف است که بازیکنان به بالندگی برسند و از بازی لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی افزود: در گروهی که ایران قرار دارد، هیچ تیمی قدرت چندانی نسبت به تیمی دیگر ندارد و فقط در بازی ها می تواند این مقیاس را ارزیابی کرد.

وی بیان کرد: از اردیبهشت تا خرداد امسال پروسه انتخاب بازیکن را انجام دادیم و سپس در قالب ۲ تیم اردوهای تدارکاتی و آماده سازی شکل گرفت تا در نهایت بهترین ها را در قالب تیم ملی انتخاب کردیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان افزود: هم اکنون بازیکنان ما از نظر اجتماعی، فیزیکی و تاکتیکی به بالندگی فکری رسیده اند و پله های پیشرفت برایشان مهیا است.

وی شناخت از سایر حریفان را کم دانست و گفت: شناخت کمی از تیم ها داریم و فقط از افغانستان شناخت نسبی صورت گرفته و با این حال هر تیمی که برتر باشد، سهمیه صعود را کسب می کند.

عبدی یادآور شد: برای صعود همه تیم ها سهم مساوی دارند و همه برای رویارویی آماده اند.

وی افزود: تیم ملی کشورمان نیز با انسجام و هماهنگی خوبی در این مسابقات حضور می یابد و برتری مقابل عراق پس از هشت سال باعث شد تا انگیزه تیم دوچندان شود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پاسخ به برخی انتقادها نسبت به نتایج دوستانه تیم ملی قبل از بازی با تیم ملی عراق بیان کرد: این افراد تفاوت بازی دوستانه و رسمی را نمی دانند و سعی در بزرگنمایی دارند که به طور قطع فدراسیون فوتبال پیگیری و برخورد می کند.

وی افزود: آنها متوجه نیستند که بازیکنان در چه رده سنی و در چه سطحی قرار دارند و نباید دنبال ایجاد تنش برای تیم ملی شوند.

مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه جاری به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در گروه سوم مسابقات میزبان تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو است.

برترین تیم‌های ۱۱ گروه این مسابقات به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی می‌شوند و از میان برترین تیم‌های دوم گروه‌ها نیز، چهار تیم به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال نوجوانان آسیا همدان تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد

تیم ملی فوتبال ژاپن با حذف از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی بزرگ این مسابقات را رقم زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا که در تایلند در حال برگزاری است، تیم‌ملی ژاپن با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان از صعود به مرحله حذفی بازماند و از دور مسابقات کنار رفت.

تیم‌ملی فوتسال ژاپن که عنوان قهرمان دوره گذشته جام ملت‌ها را در اختیار دارد و رقیب اصلی ایران برای قهرمانی به حساب می‌آید خیلی زود از دور مسابقات حذف شد تا شانس شاگردان شمسایی برای رسیدن به عنوان قهرمانی بیشتر از پیش شود.

بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز بطور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدار‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک - یک به اتمام رسید تا ژاپن برای نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌ها را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ - ۵ به پایان رسید.



شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد

با توجه به نتیجه بازی‌های امروز تاجیکستان و قرقیزستان ۵ امتیازی شدند تا به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله بعدی شوند. ژاپن نیز با چهار و و کره جنوبی با یک امتیاز حذف شدند.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت