Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو سواری در شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک نفر از اعضای این باند که با یک سواری ۴۰۵ مسروقه در حال تردد در شیراز بود را شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی‌های اولیه به غیر اصیل بودن ارکان و سند نمره بودن خودرو مشکوک شدند، خاطرنشان کرد: با قوت گرفتن این احتمال که موضوع سند نمره کردن کار یک باند حرفه‌ای است، تحقیقات گسترده در این خصوص آغاز کردند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی اقرار کرد که با همدستی ۵ نفر از دوستانم خودروهای تصادفی را با اسناد و مدارک خریداری و سپس خودروهای مشابه آن را سرقت می کردیم و در کارگاه‌های ضایعاتی با تعویض و جابه جایی ارکان فنی، آنها را سند نمره و سپس به فروش می رساندیم.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی مطلع شدند که اعضای باند در شهرستان‌های فسا، داراب و یزد سکونت دارند، عنوان کرد: ماموران موفق شدند با اخذ نیابت قضائی، طی ۳ عملیات جداگانه هر ۵ نفر اعضای باند را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از اعضای این باند تا کنون ۵۰ دستگاه خودرو سواری سند نمره و مسروقه کشف شده است، افزود: متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند. 

کد خبر 4721032

منبع: مهر

کلیدواژه: پلاک مخدوش نیروی انتظامی فارس ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیشتر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین بوده که در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منظور کاهش جرم است و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما سلاح در دسترس مجرمان بوده و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتماً اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

کد خبر 6087351

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود