Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@00:08:47 GMT

رشد سه رقمي استخراج از معادن روي ايميدرو

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۱۱۵۵

رشد سه رقمي استخراج از معادن روي ايميدرو

خبرگزاری آریا- ایمیدرو اعلام کرد: میزان استخراج و تولید شرکت‌های سرب و روی در 5 ماهه نخست سال 98 افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، میزان استخراج و تولید شرکت‌های سرب و روی ایمیدرو (مهدی آباد، نخلک و انگوران) در 5 ماهه نخست سال 98 افزایش یافت ودر این میان معادن مهدی آباد و انگوران رشد سه رقمی ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتمع معدنی سرب و روی و باریت مهدی آباد از ابتدای فروردین تا پایان مرداد، 306 هزار و 828 تن ماده معدنی استخراج کرد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 52 هزار و 466 تن بود که 485 درصد رشد نشان می‌دهد. این رقم در عین حال نسبت به برنامه (100 هزار تن)، 207 درصد رشد یافت.
افزایش 5 درصدی تولید کنسانتره نخلک
مجتمع معدنی سرب و روی نخلک در 5 ماهه نخست امسال، 3 هزار و 248 تن کنسانتره سرب تولید کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (3 هزار و 93 تن)، 5 درصد افزایش نشان می‌دهد.
همچنین این شرکت در 5 ماهه نخست امسال، 27 هزار و 883 تن ماده معدنی استخراج کرد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 26 هزار و 424 تن بود که حاکی از افزایش 6 درصدی است.
افزایش 116 درصدی استخراج انگوران
مجتمع سرب و روی انگوران از ابتدای فروردین تا پایان مرداد امسال، 389 هزار و 895 تن ماده معدنی استخراج کرد. این رقم نسبت به برنامه تولید (140 هزار تن)، 178 درصد افزایش نشان می‌دهد.
این مجتمع در 5 ماهه نخست امسال، 224 هزار و 214 تن ماده معدنی ارسال کرد که نسبت به برنامه (140 هزار تن)، حاکی از رشد 60 درصدی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استخراج معادن ایمیدرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش وصول حقوق دولتی بخش معادن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته مدیر کل صنعت معدن و تجارت کمک به  توسعه معادن / فراوری محصولات / ارزش افزوده بیشتر و جلو گیری از خام فروشی از اهداف مهم بخش معادن در سال جاری است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش وصول حقوق دولتی بخش معادن
  • رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند
  • رشد ۲ رقمی تولید خودرو ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری
  • صعود تولید ناخالص داخلی منابع طبیعی کانادا
  • راه اندازی ۵ واحد فرآوری معدنی جدید