Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن سینمای جوان استان بوشهر گفت: داستان این  فیلم، دو پا به عنوان نماد بنی آدم است که در ظلمت و تاریکی هستند و تفاوت دارند اما وقتی دریچه‌ای از کائنات به روی آنها باز می‌شود وحدت شکل می‌گیرد.

عبدالرحمان برزگر روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: فیلم‌های برگزیده این جشنواره از ۱۶ تا ۱۷ اکتبر در استانبول ترکیه اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر ادامه داد: اثر پویانمایی دوران پیش از این نیز به چند جشنواره بین المللی راه پیدا کرده بود.

وی یادآور شد: این  جشنواره"یک رویداد سینمایی با موضوع‌های بشردوستانه و شامل نمایش تعدادی از فیلم‌های برگزیده با هدف ترغیب علاقه‌مندان به تولید فیلم با موضوع‌ها و مضمون‌های انسانی است که با حضور گروهی ممتاز از متخصصان و کارگردانان در زمینه تولید و رسانه برای کمک به تولید آثار کوتاه و بلند با کیفیت بین المللی است.

حمید حق جو کارگردان، انیماتور و نویسنده این اثر از فیلمسازان انجمن سینمای جوان بوشهر است و مدیر تولید این اثر صائمه وفایی است.

حق جو ساخت چند فیلم کوتاه و انیمیشن برای کشورهای مختلف و برگزیده چندین جشنواره بین المللی و همچنین تولید چند نماهنگ و مستند و مسئول جلوه های ویژه فیلم و مستند های سینمایی و ساخت اپلیکیشن های جشنواره های سینمایی و موسیقی را در کارنامه هنری خود دارد.
۷۲۱۲/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد

اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «کاپیتان»، دومین ساخته محمد حمزه ای از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در شبکه فیلیمو آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «کاپیتان» روایتگر قصه دو پسر بچه به نام عیسى و على است که رؤیاى فوتبالیست شدن دارند و در بخش کودکان سرطانی یک بیمارستان بستری هستند. آن دو تصمیم گرفته‌اند قبل از آخرین عمل سنگین على، دور از چشم پزشکان و پرستاران به رویای خود دست یابند.

«کاپیتان» که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، فیلمی در گونه کودک و نوجوان است که از مضمون امید و گذشت بهره می‌برد و پاسداشت مقام پرستار و ادای دینی به کودکان سرطانی است؛ پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی پور، پرهام غلاملو بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و سید صابر امامی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم حضور بسیار موفقی را تاکنون در جشنواره‌های مختلف سینمایی خارج از کشور تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت