Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

کاربران شبکه‌های اجتماعی از درخواست یک شرکت خودروسازی برای لغو الزام نصب فیلتر جذب دوده به دلیل تحریم‌ها خبر داده‌اند.

بر اساس آن‌چه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، شرکت ایران خودرو دیزل رسماً از دولت خواسته قانون را  الزام  خودروسازان به نصب فیلترهای جذب دوده را لغو کند.

بیشتر بخوانید:

تمامی بندهای مربوط به فیلتر دوده از برنامه سوم حذف شد اتوبوس‌بدون فیلتر دوده اصلاً نباید شماره‌گذاری شود

گفته می‌شود ایران خودرو در نامه‌اش به دولت گفته به علت تحریم‌ها و نبود سوخت مناسب در کشور، قانون الزام نصب فیلترهای دوده لغو شود و دولت هم با این موضوع مخالف نیست اما هنوز سازمان حفاظت محیط زیست در این مورد مقاومت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تحریم ایران خودرو دیزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلتر تلگرام در اسپانیا لغو شد

به گزارش تابناک، دیوان عالی اسپانیا که به تعلیق فعالیت‌های تلگرام در این کشور حکم داده بود، ساعاتی پیش حکم خود را لغو کرد تا تلگرام بتواند بدون مشکل به فعالیتش ادامه دهد. ظاهرا دیوان عالی منتظر گزارش رسمی پلیس درباره‌ی آثار فیلتر موقت تلگرام روی مردم است.

قاضی سانتیاگو پدراز روز جمعه با فیلترشدن تلگرام در اسپانیا موافقت کرد و گفت همزمان‌با فیلترینگ، بررسی ادعاهای مربوط‌به نقض کپی‌رایت در این پلتفرم ادامه پیدا خواهد کرد. دلیل اصلی فیلترشدن، این است که کاربران عادی مقاله‌های دارای کپی‌رایت را بدون کسب مجوز در تلگرام منتشر می‌کنند. فیلتر تلگرام قرار بود امروز انجام بگیرد.

بر اساس گزارش رویترز، قاضی پدراز از حکم اولیه‌ی خود صرف‌نظر کرده و به پلیس دستور داده است که گزارشی با محوریت مشخصه‌های تلگرام و آثار ممنوعیت این پلتفرم روی کاربران، تهیه کند.

 
شرکت‌های رسانه‌ای اسپانیا نظیر Atresmedia و Mediaset و EGEDA و Telefonica با مراجعه به دادگاه از تلگرام شکایت کردند و گفتند این پیام‌رسان، شرایط نقض مداوم کپی‌رایت را فراهم کرده است. تلگرام فعلا هیچ واکنشی به ادعاها نشان نداده.

ظاهرا قاضی دادگاه در روند تحقیقات به‌دنبال دسترسی به اطلاعات هویتی کاربرانی بوده که متهم به نقض کپی‌رایت و انتشار مقاله‌ی رسانه‌های اسپانیایی شده‌اند؛ با این‌حال در نهایت چنین اطلاعاتی در دسترس دادگاه قرار نگرفت.

تلگرام هم‌اکنون چهارمین پیام‌رسان محبوب اسپانیا است و مطابق یک نظرسنجی، ۱۹ درصد از ساکنان این کشور مشغول استفاده از پیام‌رسان موردبحث هستند.

 

منبع: زومیت

دیگر خبرها

  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • درخواست نمایندگان پارلمان بریتانیا برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم می‌کند
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم‌ می‌کند
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد
  • تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد
  • فیلتر تلگرام در اسپانیا لغو شد