Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوای تهران طی ۴۰ روز اخیر در وضعیت قرار داشته است و تا روز آینده نیز دمای هوا دو درجه گرم‌تر خواهد شد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کیفیت هوای تهران با شاخص 56 در وضعیت سالم قرار دارد. این در حالی است که طی 40 روز گذشته این وضعیت تداوم داشته و طبق پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا، تهران فردا نیز هوای سالمی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیش‌بینی می‌شود، با افزایش دما و رشد ناپایداری‌های جوی، همچنین افزایش سرعت باد در برخی ساعات بعدازظهر انتظار می‌رود از بیشینه غلظت آلاینده ازن نسبت به روز قبل کاسته شده و وضعیت کیفیت هوای اکثر مناطق پایتخت از لحاظ این آلاینده در شرایط مطلوب قرار داشته باشد. با کاهش میزان ناپایداری جوی و افزایش حجم ترافیک در اواخر وقت سه‌شنبه، تجمع ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پایتخت دور از انتظار نخواهد بود.

در صبح روز چهارشنبه (27 شهریور 98) نیز آغاز تردد خودروها سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها شده، هرچند افزایش نسبی سرعت باد در نخستین ساعات این روز، بهبود کیفیت هوا نسبت به روز قبل را به دنبال خواهد داشت. در طی روز با افزایش دما و مهیا بودن شرایط لازم جهت شکل‌گیری آلاینده ازن، روند افزایشی در غلظت این آلاینده پیش‌بینی می‌شود. در ساعات پایانی چهارشنبه نیز افزایش ناگهانی سرعت باد و ایجاد شرایط ناپایدار جوی سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها و برقراری شرایط مطلوب در اکثر مناطق خواهد شد.

هم اکنون دمای هوای تهران 29 درجه است و کمینه هوا در روز آینده 25 درجه و بیشینه هوا 33 درجه خواهد بود.

حج تمتع 98| حال و هوای قبرستان بقیع در ماه محرم+فیلمشهردار تهران: برای حل مشکلات منتظر "سوپرمن" هستیم/آلودگی هوا هیچ راه‌حل کوتاه‌مدتی ندارد

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,23,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهر تهران آلودگی هوای تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر تهران آلودگی هوای تهران شهر تهران آلودگی هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است. در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از فردا تا یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • کیفیت هوای تهران در ششمین روز از اردیبهشت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • کیفیت هوای تهران امروز در چه وضعی است؟