Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:31:12 GMT

‌تمام شهرستان‌های البرز سبز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۱۳۱۷

‌تمام شهرستان‌های البرز سبز می‌شود

‌مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: تا سال 1400 تمام روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

‌حسین تقی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌، با اشاره به فرایند گازرسانی به مناطق صعب العبور استان ظهار کرد: گازرسانی به روستاهای سخت گذر و صعب العبور استان مثل روستاهای محدوده چالوس و طالقان نیازمند تعامل بین دستگاهی و تخصیص اعتبار مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای گازرسانی به روستاهای محدود جاده چالوس با کوه، رودخانه و مسیری پرپیچ و خم با تردد زیاد مواجه هستیم که این عوامل سرعت ‌عملیات گازررسانی را کند می‌کند.

این مسئول توضیح داد: در تلاشیم طبق برنامه‌ ‌ریزی صورت گرفته تا سال 1400 تمام روستاهای جاده چالوس و شهرستان طالقان از نعمت‌گاز برخوردار شوند.

وی با اشاره به وضعیت‌گازرسانی به روستاهای سایر شهرستان‌های استان افزود: در اشتهارد چهار روستا بدون گاز بود که عملیات گازرسانی به آنها در مراحل آخر قرار دارد و تا دهه مبارک فجر، اشتهارد شهرستان سبز خواهد شد.

تقی نژاد توضیح داد: در نظرآباد هم چهار روستا بدون گاز است که عملیات گازرسانی به آنها تا پایان سال به اتمام می‌رسد و این شهرستان هم به عنوان شهرستان سبز معرفی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: در ساوجبلاغ هم 11 روستا بدون گاز است و تا آخر سال دو مورد از آنها گازدار می‌شوند و مابقی هم تا آخر سال آینده به شبکه گاز وصل می‌شوند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گازرساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد

ابوالفضل قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های شدید روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب در سطح سه روستای راوه، رباط‌ترک و کهک شد که با تلاش مجموعه شهرستان این آبگرفتگی‌ها تا شب گذشته برطرف شد و شاهد هیچ‌گونه خسارت به منازل و تأسیسات زیرساختی نبودیم.

وی با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه‌های شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث و اقدام فوری، افزود: در حال حاضر تمامی راه‌ها و معابر روستایی شهرستان دلیجان باز بوده و تردد بدون هیچ مشکلی در آنها جریان دارد. بررسی شرایط روستاها و محورهای روستایی از طریق بخشدار مرکزی دلیجان و دهیاری‌ها نیز در حال پیگیری بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دلیجان گفت: بارش‌های روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب جاری شدن روان‌آب در سه روستای دلیجان شد که بدون وارد شدن هیچ آسیبی به این روستاها برطرف شد.

کد خبر 6087638

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است