Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@13:04:42 GMT

تراکتور همچنان در حسرت خط حمله قدرتمند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۱۳۴۱

تراکتور همچنان در حسرت خط حمله قدرتمند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتور تا پایان هفته سوم لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رسانده است و این موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. به هر حال مشکلات تراکتور را در گلزنی از لیگ های گذشته تاکنون مورد بررسی قرار دادیم که از نظر خواهیم گذراند.

سرخپوشان تبریزی با حضور ادینهو در لیگ چهاردهم یکی از مخوف ترین خط حمله های لیگ را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این خط حمله مخوف تنها با ادینهو بلای جان مدافعان حریف نبود. محسن دلیر و سامان نریمان جهان نیز در کنار مهاجم برزیلی سرخ پوشان تا می توانستند گل های حساس به ثمر رساندند تا هرچه حامد لک گل بد خورده بود جبران شود.

استارت خرید مهاجم گل نزن در باشگاه تراکتور 

باشگاه تراکتور با جدایی ادینهو  وارد یک دوره جدید شد، دوره ای که تا به همین امروز ادامه دارد. در طول سال های اخیر تراکتور با وجود داشتن مهاجمان گرانقیمت هیچگاه نتوانسته زهر لیگ چهاردهم را در خط حمله داشته باشد. با خرید حمزه یونس در لیگ پانزدهم استارت خرید مهاجمان گل نزن در تراکتور زده شد. این مهاجم تونسی با تعریف و تمجیدهای بسیار به تبریز آمد اما به قدری بد بود که خیلی زود عذرش خواسته شد.

سیستم قلعه نویی مانع بازگشت رویایی  ادینهو شد 

اتکای قلعه نویی به سیستم تهاجمی منحصربه فرد خودش باعث شد تا بازگشت ادینهو به تراکتور در لیگ شانزدهم، تکرار کننده خاطرات شیرین دوره اول نباشد. فرزاد حاتمی در آن فصل مهاجم شماره یک تیم قلعه نویی بود اما آمار گلزنی اش چنگی به دل نمی زد. ادینهو هم پس از دست و پا زدن در پست نامشخصی که برایش در نظر گرفته شده بود در پایان فصل تراکتور را ترک کرد.

در ادامه بازهم شاهد همین شرایط و تکرار مکرر آن بودیم. آمد و رفت مهاجمان گل نزنی چون کرپیچ، ارسلان مطهری، محمدرضا آزادی و خیلی های دیگر، دردی از تراکتور دوا نکرد و این تیم همچنان در حسرت داشتن خط حمله ای همانند خط حمله لیگ چهادهم ماند. استوکس و اروین که آمدند همه از پایان این معضل صحبت می کردند اما مسائل انضباطی مانع از تداوم عملکرد خوب آنها شد.

بیشتر بخوانید: ذوب آهن صفر - تراکتور صفر/ تقسیم امتیازات منصوریان و دنیزلی در فولادشهر

به هر حال لیگ برتر فوتبال  به تازگی آغاز شده و تراکتور بازهم دست به خرید مهاجمان گرانقیمت زده است و  هنوز مهاجمان این تیم نتوانستند توانایی خود را  نشان بدهند و این نگرانی وجود دارد که روند سالهای پیش ادامه داشته باشد و در بازی های حساس مشکلات خط حمله گریبان این تیم تبریزی را بگیرد. 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میدان‌های مغناطیسی قدرتمند اطراف سیاهچاله کهکشان راه شیری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای اف پی، تصویری جدید از تلسکوپ EHT برای نخستین بار نور قطبش یافته از میدان های مغناطیسی اطراف سیاه چاله Sagittarius A* را نمایش داده است. این میدان های مغناطیسی مشابه مواردی هستند که در اطراف سیاه چاله M۸۷ در مرکز کهکشانی به همین نام وجود دارد و به گفته رصد خانه جنوب اروپا نشان دهنده میدان های مغناطیسی قدرتمندی است که احتمالا ویژگی معمول تمام سیاه چاله ها است.

سارا ایزاکسون از مرکز آستروفیزیک دانشگاه هاروارد و یکی از رهبران پروژه می گوید: ما شاهد میدان های مغناطیسی قدرتمند، پیچیده و سازمان یافته نزدیک سیاهچاله در مرکز کهکشان راه شیری هستیم.

تصاویر نورهای قطبش یافته به ستاره شناسان اجازه می دهد تا خطوط میدان های مغناطیسی را ایزوله کنند. ابر سیاهچاله هایی که در مرکز کهکشان ها هستند، چند میلیون یا حتی میلیارد برابر خورشید حجم دارند. محققان معتقدند این اجسام آسمانی در اوایل پیدایش جهان ظاهر شده اند، با این وجود شیوه ایجاد آنها همچنان یک راز است.

هیچ چیزی و حتی نور نمی تواند در مقابل نیروی گرانش آنها مقاومت کند و درنتیجه نمی توان آن را به طور مستقیم رصد کرد.

اماتلسکوپ EHT در سال ۲۰۱۹ از M۸۷ و در سال ۲۰۲۲ از Sagittarius A* عکاسی کرد و هاله ای از نور را در آنها رصد کرد که در نتیجه جریان مواد و گازی که سیاهچاله می بلعد و منتشر می کند، به وجودی می آیند.

آنجلو ریکارت یکی دیگر از رهبران پروژه می گوید: با تصویربرداری از نور قطبش یافته از گاز درخشان و داغی در نزدیکی سیاهچاله ها، ما به طور مستقیم به ساختار و قدرت میدان های مغناطیسی اشاره می کنیم که جریان گاز و ماده ای را که سیاهچاله از آن تغذیه می کند.

کد خبر 6063922 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹ نفر در تاجیکستان به ظن ارتباط با حادثه تروریستی مسکو
  • کشف میدان‌های مغناطیسی قدرتمند اطراف سیاهچاله کهکشان راه شیری
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال/ سال کم فروغ مهاجمان ایرانی
  • سیاهچاله کهکشان راه شیری توسط میدان‌های مغناطیسی قدرتمند احاطه شده است
  • معرفی ۱۰ سوغات لذیذ خراسان شمالی/ حسرت آبنبات هل‌دار را به جان نخرید
  • یک هفته پس از حادثه تروریستی مسکو، همچنان ۹۵ نفر مفقود هستند
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگ جدید باشند
  • مقایسه دو جنگنده قدرتمند آمریکا/ عکس