Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با قول مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسهیلات متمم برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام اشتغال روستایی و عشایری در استان اردبیل ارائه می‌شود. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قاسم رحیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه استان اردبیل در ردیف استان‌های محروم کشور قرار گرفته است انتظار می‌رود در راستای رفع محرومیت از استان مسئولان مربوطه توجه ویژه و لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری در استان بیان کرد: در راستای حمایت از این طرح‌ها با قول مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسهیلات متمم برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در این حوزه ارائه می‌شود تا اجرای این طرح‌ها زمینه‌ساز رونق اشتغال در مناطق روستایی و عشایری و جلوگیری از مهاجرت روستاییان شود.

طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان با رویکرد اشتغال در اردبیل اجرا می‌شودبسترهای فعالیت طرح‌های فناور اشتغال در اردبیل فراهم می‌شودتوسعه اشتغال در اردبیل نیازمند حل مشکلات واحدهای تولیدی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت صندوق کارآفرینی امید گفت: با توجه به نقش تسهیلات و اعتبارات این صندوق در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال خرد و اشتغالزایی در استان انتظار می‌رود تا مبلغ اعتبارات تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید استان با وزارت تعاون افزایش یابد.

رحیمی  اختصاص اعتبارات عمرانی به منظور  توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردبیل را ضروری دانست و تصریح کرد: در راستای توسعه و افزایش برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی نیز اعتبارات مناسبی توسط وزارت تعاون به اردبیل اختصاص یافته تا شاهد توسعه و گسترش این برنامه‌ها در استان باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از اختصاص اعتبار ملی برای تکمیل و اتمام پروژه سایت اورژانس اجتماعی اردبیل خبر داد و افزود: با جلب موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار اخیر که به همراهی استاندار اردبیل انجم شد شاهد اختصاص اعتبارات مناسب به استان در راستای پیشبرد اهداف این وزارت در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد