Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال رحیمیان روز سه شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار دانشگاه ایرنا اظهار کرد: براساس شیوه‌نامه نهمین دوره آیین با توجه به وقوع حادثه بزرگ سیل در نوروز سال ۱۳۹۸ اعضای شورای سیاستگذاری سهمیه‌ ویژه‌ای را برای دانشجویان فعال در امدادرسانی سیل در نظر گرفتند.

وی ادامه داد: همچنین این اعضا در نظر دارند در دوره بعد(دهمین دوره) دانشجویان خارجی را پس از احراز شرایط، مشمول دریافت تندیس ملی فداکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آئین با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی و استانداری‌ خوزستان به صورت پایلوت(آزمایشی) در این استان برگزار می‌شود که از سال آینده این تعداد به ۱۰ استان افزایش می‌یابد.

رحیمیان افزود: در جلسه های دوره‌ای اعضای شورای سیاستگذاری مقرر شد دانشجویان فعال در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز از مصادیق دانشجوی فداکار به شمار آیند.

وی با اشاره به بررسی تصمیم شورای سیاستگذاری مبنی بر دخالت آرای عمومی در انتخاب دانشجو یا گروه دانشجویی فداکار عنوان کرد: تصمیم دخالت آرای عمومی در انتخاب دانشجوی فداکار از پیشنهادات تازه به شمار می رود که در حال بررسی است.

رحیمیان در ادامه عنوان کرد: در آخرین جلسه اعضای شورای سیاستگذاری نهمین آئین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران مقرر شد هم‌زمان با برگزاری این مراسم نمایشگاهی از عملکرد مجموعه دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی در حادثه سیل اخیر در کشور برپا شود تا وحدت، همدلی و انسجام ملی در معرض دید عموم به نمایش گذاشته شود.

نهمین آئین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی تهران، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، سازمان بهزیستی کشور، سازمان انتقال خون ایران، سازمان بسیج دانشجویی کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره) آذرماه ۹۸ برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای عمل به اقدامات و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی اقدام به برگزاری کلاس‌های دروس ریاضی ۲ و فیزیک ۲ در نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شیوه تعاملی و مداخله یادگیری عمیق در واحد تبریز و تعدادی از واحد‌های منتخب کشوری کرده است.

در این راستا از استادان دانشگاه آزاد اسلامی چند نفر انتخاب شدند که مینا اتفاق دانشیار گروه ریاضی و احد اصغری استادیار گروه فیزیک در دوره‌ها و کارگاه‌هایی که توسط معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد شرکت و پس از اخذ گواهی لازم برای تدریس دروس مذکور به روش مداخله یادگیری عمیق اقدام به برگزاری کلاس‌های مذکور به شیوه تعامل و رایج سنتی کرده است.

در این طرح برای هر درس ریاضی ۲ و فیزیک ۲، دو کلاس برای هر یک از استادان مذکور به شیوه تعاملی و شیوه سنتی و با تعداد ۳۵ نفر در هر کلاس در حال برگزاری است که در شیوه تعاملی نحوه تدریس استادان، نحوه برگزاری امتحانات دوره‌ای، ارزیابی دوره‌ای دانشجویان و سایر موارد دارای رویکردی نوین است.

در انتهای نیمسال تحصیلی نتیجه برگزاری این کلاس‌ها در دو حالت سنتی و تعاملی بررسی خواهد شد و برای سال تحصیلی آینده نیز تعداد کلاس‌های بیشتری با رویکرد نوین و مداخله یادگیری عمیق در واحد‌های دانشگاهی و واحد تبریز توسط معاونت علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی