Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:47:07 GMT

گوشی‌های گلکسی اس و نوت ادغام می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۱۵۲۰

گوشی‌های گلکسی اس و نوت ادغام می‌شوند؟

به تازگی شایعات و گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد سری گوشی‌های S و Note را با یکدیگر ادغام کند.

به گزارش ایسنا، ایوان بلاس، که یکی از افشاگران معروف در حوزه فناوری است، اخیرا گزارش‌های جدیدی را در صفحه کاربری خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد شرکت کره‌ای سامسونگ تصمیم گرفته است سری گوشی‌های هوشمند اس و نوت را با یکدیگر ادغام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه اظهارات و پیش‌بینی‌های خود خاطرنشان کرده است که این اتفاق ممکن است تا سال آینده رخ دهد.    

با اینکه این خبر بر اساس منابع موثق اعلام نشده است اما بعید به نظر نمی‌رسد که سامسونگ چنین تصمیمی را گرفته باشد تا تفاوت‌های گوشی‌های خانواده اس و نوت را از بین برده و یا به حداقل برساند.

بر اساس گزارش وب سایت ۹to۵google، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری نیز همچنین با تایید احتمال اتخاذ این تصمیم از سوی سامسونگ عنوان کردند: وقتی گوشی گلکسی نوت ۱۰ از سوی این غول تکنولوژی کره‌ای منتشر و ارائه شد، در واقع همان گلکسی اس ۱۰ بود که تفاوت‌های بسیار ناچیزی با آن داشت. بنابراین بعید به نظر نمی‌رسد که در آینده‌ای نزدیک، این دو خانواده از گوشی‌های این برند با یکدیگر ادغام شوند و تحت عنوان یک سری از گوشی‌های هوشمند جدید معرفی و روانه بازارهای جهانی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟

به گزارش خبرآنلاین، سی‌سی وی، مدیرعامل TSMC، در گزارش درآمدزایی اخیر شرکتش گفت: «اگر مشتری درخواست تولید در منطقه‌ی جغرافیایی خاصی را داشته باشد، باید بخشی از هزینه‌های اضافی را تقبل کند. در شرایط کنونی جهان، هزینه‌ها برای همه از جمله TSMC، مشتریان و رقبای ما، بالاتر خواهد رفت.»

مذاکرات TSMC با مشتریانش درمورد افزایش قیمت از مدتی قبل آغاز شده است. آن‌طور که فایننشال‌تایمز اشاره می‌کند، تولید تراشه در خارج از تایوان (که بیش‌از ۹۰ درصد از پیشرفته‌ترین محصولات نیمه‌هادی جهان در آنجا ساخته می‌شوند) برای TSMC گران‌تر تمام می‌شود.

TSMC در ژاپن کارخانه‌هایی دارد و درحال ساخت چندین کارخانه‌ی جدید در آریزونای آمریکا است که اولین مورد آن‌ها در ماه جاری شروع به‌کار کرد. این شرکت همچنین درحال ساخت کارخانه‌ای در آلمان است.

دولت ایالات‌ متحده هفته‌ی گذشته موافقت کرد مبلغ ۶٫۶ میلیارد دلار به TSMC کمک مالی کند. در مقابل، TSMC متعهد شد سرمایه‌گذاری خود را در آمریکا از ۲۵ میلیارد دلار به ۶۵ میلیارد دلار افزایش دهد.

TSMC انتظار دارد هزینه‌های تولیدش در تایوان افزایش یابد که دلیل آن، افزایش شدید قیمت برق در کشور مذکور است. همچنین انتظار می‌رود زلزله‌ای که اوایل ماه رخ داد بر سودآوری این شرکت تأثیر منفی داشته باشد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896994

دیگر خبرها

  • تظلم خواهی کارکنان ادغامی بانک سپه
  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد