Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجدجامعی با اشاره به برنامه های بزرگداشت روز تهران گفت: خانه تهران همزمان با هفته بزرگداشت تهران افتتاح می شود.

 

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «احمد مسجدجامعی» در جلسه امروز شورا از برگزاری مراسم روز تهران در 15 مهر ماه خبر داد و گفت: با استفاده از تجربه پنج دوره گذشته برنامه روز تهران فراتر از یک روز و از 12 تا 18 مهر ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: مناطق 11، 12، 20 و 21 در سال های گذشته در مراسم بزرگداشت روز تهران نقش اساسی داشتند و امسال سعی می کنیم تا تمام مناطق و محلات تهران در برگزاری مراسم این روز مشارکت داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه ستاد شورایاری ها فعالیت رسمی شورایاری ها را همزمان با هفته تهران در نظر گرفته است، افزود: شعار این هفته 350 خاطره، 350 عکس و 350 نماد است.

 

مسجدجامعی با بیان اینکه شهردار تهران قول داده است تا خانه تهران را در هفته گرامیداشت روز تهران افتتاح کند، گفت: کمیسیون ها و کمیته های شورای شهر در برگزاری مراسم روز تهران برنامه هایی را پیش بینی کرده اند که از آن جمله می توان افتتاح بزرگترین پارک بانوان با مساحت 35 هکتار و بهره برداری از خانه لرزاده اشاره کرد.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در هفته گرامیداشت روز تهران برنامه های مختلف با رویکرد هویت طبیعی، معماری، آیینی و فرهنگی تهران برگزار می شود و همچنین آیین های مذهبی ری و شمیران به مناسبت ماه صفر نیز برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا عاشورای حسینی عزاداری محرم نماز ظهر عاشورا ماه محرم اربعین حسینی اصفهان فعالیت های مسجدی مسجد طراز اسلامی مسجد جامعی شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ در این مراسم پژوهشگران و دانشجویان آثار این شاعر و نویسنده ایرانی را مورد بررسی قرار دادند.
مخاطبان و علاقمندان می‌توانند پند و اندرز‌های این شاعر را در گلستان، بوستان، غزلیات، قصاید و رباعیات که در کلیات سعدی گردآوری شده است مطالعه کند.
در تقویم رسمی کشورمان به همت مرکز سعدی‌شناسی ایران، روز اول اردیبهشت روز آغاز نگارش کتاب گلستان روز سعدی نامیده شده است و همه ساله در یادبود سعدی مراسم مختلفی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود