Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسنی صبح امروز در ارتباط با تعیین نرخ مصوب جابجایی مسافر در مرز مهران اظهار داشت: به جهت کنترل و نظارت برجابجایی مسافر وعدم سوءاستفاده برخی رانندگان نرخ مصوب برای مسافربران اربعین ۹۸ تعیین شده است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام گفت: نرخ مسیر پایانه‌مرزی تا مهران ۵۰۰۰ تومان، پایانه مرزی مهران تا ایلام ۱۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۰۰ وپایانه مرزی مهران تا اهواز ۵۴.۰۰۰ تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: مرز مهران چه شرایط جدیدی برای جابجایی زائران دارد؟/ اندیمشک، همدان و کرمانشاه آماده بازگشت زائران باشند

حسنی افزود: نرخ مسیر پایانه مرز مهران تا تهران ۱۴۰.۰۰۰ تومان، پایانه مرزی مهران تا اندیمشک ۳۸.۰۰۰ تومان و پایانه مرزی تاکرمانشاه ۴۵.۰۰۰ تومان تعیین و تمام مسافربران موظف به رعایت این نرخ نامه بوده و تخطی از آن تخلف محسوب و با متخلفان برخورد می‌شود.

او تاکید کرد: زائران اربعین حسینی در صورت مشاهده تخطی از این نرخنامه می‌توانند با سامانه پلیس ۱۱۰ تماس تا به موضوع آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ب

نرخ جابه‌جایی زائران ایام اربعین ۹۸ در مرز مهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین 98 محرم 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه، از پروژه ۶ خطه شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پارکینگ جدید اربعین بازدید کرد.

ساتاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: در آینده نزدیک با رییس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهیم شد و در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین پیگیری می‌شود

بهرام‌نیا افزود: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با ۱۵ هکتار در حال آماده‌سازی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم که عملیات این پارکینگ در حال آماده سازی است.

وی تاکید کرد: نرخ پارک روزانه خودرو براساس ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 6081659

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • حذف و جابه‌جایی میدان بیستون با هدف روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیک
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق