Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتا اعتقاد دارد که شیاطین سرخ می‌توانند روی بازیکنان بومی خود حساب باز کنند.

طرفداری- به باور خوان ماتا جوانان منچستریونایتد آماده هستند تا در صورت صلاحدید اوله گونار سولسشر، بار مسئولیت‌های تیم در بازی پنجشنبه شب مقابل آستانه قزاقزستان را به دوش بکشند. 

به گزارش ESPN، شاگردان سولسشر به زودی در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا به میدان خواهند رفت و ماتا با تاکید بر توانایی‌های محصولات آکادمی باشگاه، آینده‌ای روشن را برای آن‌ها متصور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خیلی آن‌ها را دوست دارم و می‌توانم در مورد تک تک آن‌ها حرف بزنم. گومز بسیار مستعد است و می‌توانید ببینید که یک فوتبالیست واقعی است. او دید محیطی و قدرت تصمیم گیری خوبی دارد و در کار با پاهایش سریع است. چونگ یک وینگر ایده آل است. در نبردهای یک در برابر یک خیلی سریع است، پای چپ خوبی دارد و شوتزن قهاری هم محسوب می‌شود. من جیمی گارنر را خیلی دوست دارم. خونسرد است، با شخصیت بازی می‌کند، شوت‌های خوبی می‌زند و قوه تصمیم گیری خوبی دارد. فقط زمانی که نیاز باشد توپ را لمس می‌کند. این به عنوان یک هافبک بسیار مهم است که نه تنها توپ را پس بگیرید، بلکه آن‌ را در سریع‌ترین زمان ممکن به حرکت در آورید و او این کار را بارها انجام می‌دهد. میسون (گرینوود) با هر دو پاهایش تمام کننده خوبی است. واقعا نمی‌توان گفت راست پا است یا چپ پا که این مزیت خیلی خوبی برای یک مهاجم محسوب می‌شود. همه آن‌ها مدت‌هاست که با ما تمرین می‌کنند و در پیش فصل پیشرفت زیادی داشتند. 

برد ۱-۰ منچستریونایتد مقابل لسترسیتی، به شروع متوسط این تیم در فصل جدید سر و سامان داد. ماتا امیدوار است تلاش دست جمعی علاقه مندان به باشگاه ثمربخش باشد. 

اگر می‌خواهیم به اهداف‌‌مان برسیم، باید کنار هم بمانیم؛ منظورم سرمربی، بازیکنان و هواداران است چون خیلی از افراد هستند که از برنده نشدن منچستریونایتد لذت می‌برند. این که به عنوان یک جمع کنار هم بمانیم، اهمیت زیادی دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تأکید کرد، در دیدار مقابل استقلال دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  فردا بازی خیلی سختی برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم. تمام مباحث تاکتیکی لازم را در طول هفته با بازیکنان کار کرده‌ایم. قطعاً دیداری است که تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند، چون شمس آذر جدا از نتیجه‌گیری دنبال بازی زیباست. فردا دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم. استقلال مهره‌های خوبی دارد ولی در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم که جدا از گرفتن امتیاز، دنبال این هستم بازی زیبایی را ارائه دهیم.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • ببینید | ابتکار جدید کره برای افزایش نرخ ازدواج در جوانان؛ راه‌اندازی قطار سریع‌السیر!
  • هاشمی‌نسب: خطر از بیخ گوش‌مان گذشت
  • تیم نساجی با تغییر سیستم موفق به پیروزی شد
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • خوشحالی جوانان نپال از پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل