Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر فارسان افزود: امید است با این تجدیدنظر مشکل ۳۱ طرح کشاورزان سامان و بن هم برطرف شود.

وی ادامه داد: همچنین با دستور وزیر ، کارگاه آبگیر طرح بن به بروجن تجهیز و مشکل این حوزه نیز برطرف می‌شود.

عباسی،در خصوص تغییر روند اجرای طرح بهشت‌آباد نیز اظهار داشت: در خصوص کم و کیف اجرای طرح بهشت‌آباد نیز تجدیدنظر شده است و تونل ۶۷ کیلومتری این طرح نیز بسیار کوتاه‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری، تحویل نیروگاه کوهرنگ به آب نیروی کشور و ثبت اراضی نیروگاه سد کوهرنگ به نام وزارت نیرو نیز از دیگر تصمیمات این حوزه به شمار می‌رود.

عباسی با بیان اینکه اکنون ۸۵ طرح با اعتباری افزون بر یک هزار میلیارد تومان با حضوروزیر نیرو افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: این اعتبار به اندازه اعتبارات عمرانی یک ساله استان است.

وی، افزایش ۵۰ میلیون مترمکعب سهم آب استان، تعیین حریم رودخانه‌ها به ویژه در حوضه زاینده‌رود و تامین امنیت مردم محلی و گردشگران در این حوزه، توسعه گردشگری در حاشیه زاینده‌رود،  مساعدت در خصوص هوشمندسازی کنتورها، افزایش حق‌آبه روستایی و اصلاح شبکه‌های فرسوده برخی از شهرهای کوچک استان را از جمله مطالبات این استان برشمرد.

عباسی همچنین خواستار اعتبار لازم برای حفاظت و ایمن‌سازی مخازن و مسیرهای تامین آب و ایجاد زیرساخت های برق‌رسانی در قطب‌های صنعتی استان  شد.

به گزارش ایرنا،رضا اردکانیان در سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری طرح‌های پست ۶۳ کیلوولت سفیددشت و مجتمع آبرسانی سیبک را بهره برداری کرد. 

همچنین با حضور وزیر نیرو  ۷۷ طرح برق چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۷۲ طرح برق‌رسانی استان آغاز شد و طرح انتقال آب بن به بروجن در طول مسیر نیز مورد بررسی رضا اردکانیان قرارگرفت.

آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ طرح آبرسانی به ۱۲ روستای منطقه خانمیرزا و دیدار از سدباباحیدر در استان از دیگر برنامه های سفر وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری است.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری آبرسانی رضا اردکانیان کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده با گذر امواج متوالی از فراز استان افزایش ناپایداری به شکل رشد ابر، در پاره‌ای مناطق استان، رگبار و رعد و برق (به خصوص برای نواحی شمالی و شرقی استان) و وزش باد به نسبت شدید انتظار می‌رود.
چراغپور افزود: برای دو روز آینده افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • سورشجان سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری