Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:46:00 GMT

انتشار فراخوان ساخت تندیس «شیر خدا»

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۱۷۹۹

انتشار فراخوان ساخت تندیس «شیر خدا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه سازمان زیباسازی شهر تهران این اقدام را به پاس سال‌ها فعالیت پیشکسوت این عرصه مرشد «عباس شیر خدا» انجام می دهد، گفت: قرار است در این رخداد نمادین، نیم تنه‌ایی از «شیرخدا» طراحی، اجرا و تندیس وی در یکی از فضاهای شهری نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به همین منظور این سازمان از  هنرمندان مجسمه‌ساز با اعلام فراخوان طراحی تندیس دعوت کرده تا آثار پیشنهادی خود را در قالب ماکت و با رعایت شرایطی از جمله موضوع طراحی تندیس «مرشد عباس شیرخدا» و رویکرد طراحی «فیگور درحالت نواختن ضرب زورخانه» به این سازمان ارائه کنند. 

وی مهلت ارسال آثار برای این رویداد هنری را ۲۳ مهر اعلام کرد و افزود: هنرمندانی که تمایل برای شرکت در این فراخوان دارند باید ماکت حجمی و فرم ثبت نام را تا روز ۲۳ مهر به دبیرخانه تحویل دهند تا بتوانند در این فراخوان شرکت کنند، 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره نحوه داوری آثار رسیده به دبیرخانه این فراخوان گفت: داوری آثار ارائه شده توسط شورای تخصصی آثار حجمی‌سازمان زیباسازی انجام می‌شود و طرح منتخب، پس از طی فرآیند کارشناسی، قیمت گذاری شده و پس از توافق نهایی با هنرمند و تأمین اعتبارات مورد نیاز خریداری می‌شود.

کد خبر 4721091

منبع: مهر

کلیدواژه: تندیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران برزین ضرغامی مجسمه سازی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه ماه محرم سریال ایرانی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر عاشورا نوفل لوشاتو ماه محرم و صفر سینمای مستند جایزه سینمایی جشنواره سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی

دوسلدورف آلمان سنگ بنای مرکز جدید ملاقات عمومی کودکان، جوانان و خانواده‌ها را مهیا کرده است تا تعامل اجتماعی سالم را بین شهروندان ترویج دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، دوسلدورف آلمان از پایه‌گذاری ساختمان جدید یک مرکز مراقبت روزانه برای ۱۱۰ کودک خبر داد که منطقه‌ای برای گذراندن اوقات فراغت جوانان و یک کافه خانوادگی را در خود جای خواهد داد. تمرکز این مرکز بر ورزش، حمایت از جوانان و کارگاه‌های آموزشی برای والدین قرار خواهد داشت و برای هر یک از خانواده‌های شهر خانه امنی ایجاد خواهد کرد.

مقامات شهری دوسلدورف خاطرنشان کردند از آنجا که قرار است این مرکز به‌عنوان محل ملاقات جوانان و خانواده‌ها مورد استفاده قرار گیرد، در طراحی بخش‌های عمده‌ای از آن از مشارکت کودکان و جوانان بهره گرفته شده است. این مرکز همچنین برای افراد معلول قابل دسترسی خواهد بود و به این ترتیب اصل فراگیری به طور کامل در طراحی آن رعایت شده است.

مرکزی اجتماعی برای ملاقات خانواده‌ها

مرکز جدید که قرار است ساخت آن تا آوریل سال آینده تکمیل شود، دارای یک مجموعه ورزشی در فضای باز و یک باغ اجتماعی سرسبز خواهد بود. این مرکز همچنین با رعایت کامل استانداردهای بالای زیست‌محیطی برای ساخت و ساز بنا خواهد شد که از طبیعت و تنوع زیستی محلی به بهترین نحو ممکن حفاظت خواهد کرد و در بنای آن به‌طور کامل از مصالح سازگار با محیط زیست بهره گرفته خواهد شد.

ساختمان محل ملاقات اجتماعی جدید دوسلدورف همچنین یک سقف سبز با پنل‌های خورشیدی خواهد بود و روشنایی آن تنها با نورهای LED تأمین خواهد شد. هزینه این پروژه تقریباً ۱۱ میلیون یورو برآورد شده است و قرار است که به عنوان نهادی برای افزایش تعامل اجتماعی سالم شهروندان در نظر گرفته شود.

کد خبر 745138

دیگر خبرها

  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی